خبرگزاری کار ایران

داود سیدعباسی در گفتگو با ایلنا:

کاش همین 15 هزار نفر را هم به ورزشگاه راه نمی‌دادند/ خدا به داد داور دربی برسد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۴۶۳

پیشکسوت فوتبال معتقد است با توجه به شرایط داوری و نبود VAR مسئولیت سنگینی بر عهده پیام حیدری گذاشته شده است.

داود سیدعباسی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص دربی پایتخت اظهار داشت: این بازی همیشه خاص و حساس است و اینکه می‌گویند یک بازی معمولی است و فقط سه امتیاز دارد حرف درستی نیست و خود کسانی که این حرف را می‌زنند هم می‌دانند حرف درستی بر زبان نمی‌آورند. این بازی همیشه خاص و حساس است و الان هم که در سرنوشت قهرمانی تاثیرگذار است حساسیت بیشتری خواهد داشت.

وی در مورد وضعیت دو تیم در آستانه این بازی گفت: شرایط دو تیم خوب است و در دو هفته گذشته برد‌های خوب و پرگلی کسب کردند و نشان می‌دهد آمادگی فنی و ذهنی بالایی برای این بازی دارند و می‌تواند به سطح فنی بازی کمک کند. از سوی دیگر اینکه مساوی به ضرر هر دو تیم است باعث می‌شود بازی محتاطانه‌ای را شاهد نباشیم و هر دو تیم می‌دانند برد می‌خواهند و در کنار اینکه سعی در نباختن دارند برای پیروزی تلاش می‌کنند.

پیشکسوت فوتبال در مورد پیش بینی خودش از نتیجه بازی هم توضیح داد: من هیچ وقت دربی را پیش بینی نمی‌کنم ولی این بازی همانطور که گفتم شرایط خاصی دارد و فکر می‌کنم در نهایت برنده داشته باشد و نتیجه تساوی مد نظر هیچکدام از دو تیم نیست و این نتیجه بیشتر به سپاهان در مسیر قهرمانی کمک خواهد کرد و امیدوارم این بازی برنده داشته باشد.

سیدعباسی در مورد قضاوت دربی هم که بر عهده پیام حیدری گذاشته شده، عنوان کرد: واقعاً می‌گویم خدا به داد داور این بازی برسد. ظریب اشتباهات داوری در فوتبال ایران بالاست و برای جلوگیری از اعتراضات هم اقدامی صورت نمی‌گیرد و اعتراض به داوری در فوتبال ما خیلی زیاد است. از طرفی یک علاج این موضوع VAR است که در برابرش مقاومت می‌شود. خدا کند اتفاق بدی در بازی رخ ندهد و واقعاً پیام حیدری مسئولیت سنگینی را پذیرفته است.

وی در مورد حضور تنها 15 هزار نفر در ورزشگاه هم گفت: این بازی واقعاً بازی حساس و مهمی است و قطعاً کل ظرفیت ورزشگاه پر می‌شد. واقعاً نمی‌دانم چه فکری کردند فقط 15 هزار بلیت برای فروش گذاشتند و با این وضعیت همین 15 هزار نفر را هم به ورزشگاه راه نمی‌دادند سنگین تر بود. واقعاً جای تاسف دارد و این تصمیمات را درک نمی‌کنم.

پیشکسوت فوتبال در پایان در مورد خاطره‌اش از دربی توضیح داد: من هیچ وقت در دربی نباختم و تمام بازی‌هایی که داشتم برایم خاطره بود ولی گلی که در دربی 56 زدم برایم خاطره انگیز ترین اتفاق دربی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز