خبرگزاری کار ایران

سیدصالحی در گفتگو با ایلنا:

قهرمان لیگ از دل دربی بیرون نمی‌آید/ 80 درصد سپاهان قهرمان این لیگ است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۱۲۴

پیشکسوت پرسپولیس در مورد دربی پیش روی سرخابی ها و شرایط قهرمانی لیگ برتر صحبت کرد.

سیدمهدی سیدصالحی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص شرایط استقلال و پرسپولیس در دربی پایتخت اظهار داشت: این بازی حساسیت ویژه‌ای دارد و دلیلش هم این است که دو تیم در کورس قهرمانی قرار دارند و تقابل این دو تیم در این شرایط به نظرم همه جوره به سود سپاهان است چرا که اگر بازی برنده داشته باشد یک تیم از کورس خارج می‌شود و اگر بازی مساوی شود، سپاهان با برتری مقابل ملوان خودش را جدا می‌کند و بخش زیادی از مسیر قهرمانی را طی خواهد کرد.

وی در رابطه با شرایط دو تیم گفت: استقلال حسابی روی اوج آمادگی است و نتایج این هفته‌هایش این موضوع را به خوبی نشان می‌دهد. در خط حمله استقلال شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس دارد ولی در خط دفاع اوضاع پرسپولیس به نظرم بهتر است. جنگ اصلی در این بازی در میانه میدان است که پرسپولیس‌هافبک‌های خلاق و رونده بیشتری دارد ولی در استقلال چشمی و مهری بیشتر خصوصیات تدافعی دارند و رضاوند وظیفه بازیسازی را بر عهده دارد. هرکس جنگ میانه میدان را ببرد به نظرم شانس بیشتری خواهد داشت.

پیشکسوت فوتبال در ادامه عنوان کرد: این که می‌گویند برنده این بازی شانس زیادی برای قهرمانی دارد را قبول ندارم. سپاهان اگر نگاه کنید روی کاغذ با تیم‌های پایین جدول بازی دارد و از سوی دیگر پرسپولیس و استقلال به جز دربی هم بازی‌های سختی دارند. استقلال هفته آخر به مصاف تراکتور می‌رود و پرسپولیس هم با گل گهر بازی دارد که دیدارهای دشواری هستند. به نظرم سوای نتیجه دربی هم بخواهیم حساب کنیم سپاهان 80 درصد قهرمان لیگ امسال است و من نتیجه دربی را خیلی در سرنوشت قهرمانی موثر نمی‌دانم.

سیدصالحی در مورد اینکه شانس کدام تیم برای پیروزی بیشتر است هم گفت: هر دو تیم تقریباً به یک اندازه شانس دارند. تمرکز و شرایط روحی و روانی خیلی در این بازی و نتیجه‌اش موثر است و البته استفاده از تک موقعیت‌ها و اینکه مهاجمان دو تیم چقدر در زدن ضربات آخر دقت به خرج می‌دهند تعیین می‌کند کدام تیم برنده باشد. من احتمال زیاد را به تساوی در این بازی می‌دهم هرچند به درد هیچکدام از دو تیم نمی‌خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز