خبرگزاری کار ایران

آ.س: بنزما با رئال مادرید تمدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۳۰۶

بنزما قراردادی جدیدی با باشگاه رئال مادرید امضا کرده است.

به گزارش ایلنا، بر اساس گزارش نشریه آ.س، رئال مادرید قرارداد کریم بنزما را به طور خودکار تمدید کرده که باعث می‌شود او حداقل تا ژوئن 2024 در سانتیاگو برنابئو بماند.

این مهاجم می‌داند که فصل آینده آخرین فصل او در مادرید خواهد بود. پایان قرارداد تمدید شده او مصادف با تاریخ ورود اندریک است و در حالی که انتظار می‌رود این بازیکن برزیلی از ابتدا نقش مهمی در تیم ایفا کند، بنزما از مادرید خواسته تا قبل از آن خط حمله را تقویت کنند.

ملی پوش سابق فرانسه پس از جدایی و بازنشستگی احتمالی، همچنان با باشگاه در ارتباط خواهد بود و در حال حاضر شروع به ایفای نقش تأثیرگذار برای لوس بلانکوس خارج از زمین کرده است.

بنزما در این مقطع بیش از یک دهه است که نقش مهمی در رئال مادرید داشته و 90 گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است.

در حالی که او بخش زیادی از دوران حرفه ای خود را زیر سایه کریستیانو رونالدو گذراند، این بازیکن 35 ساله به عنوان یک فوق ستاره در جایگاه خودش و یک رهبر تیم در نیم دهه گذشته به میدان رفته است.

بنزما حتی سال گذشته پس از هدایت رئال مادرید به عنوان قهرمانی لالیگا و قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، توپ طلا را برد و در این روند بیش از 40 گل در سراسر رقابت‌ها به ثمر رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز