خبرگزاری کار ایران

تمرینات سخت شاگردان اشکش در ۲ نوبت/ هم قسم شدن بازیکنان برای چهار فینال سخت

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۲۰۴

تمرینات بازیکنان نفت مسجد سلیمان زیر نظر ابراهیم اشکش دنبال می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی باشگاه نفت مسجدسلیمان، در چهارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان روز دوشنبه ۴ اردیبهشت باید در ورزشگاه شهدای فولاد شهر اهواز به مصاف تیم فولاد خوزستان برود. به همین خاطر شاگردان ابراهیم اشکش با انجام تمرینات فشرده در ۲ نوبت خود را مهیای چهار فینال پایانی لیگ برتر می‌کنند.

شاگردان ابراهیم اشکش که موفق شده بودند پس از وقفه ای چند ماهه برابر ذوب آهن اصفهان با کادری کاملا بومی و بازی دادن چندیدن بازیکن بومی و زیر 21سال به پیروزی دست پیدا کنند، این روزها تمرینات در مسجدسلیمان زیر نظر سرمربی و دستیاران ایشان تمریناتی سخت در ۲ نوبت صبح و عصر را پشت سر می‌گذارند تا با نهایت آمادگی خود راهی دیدار مقابل فولاد خوزستان کنند.

از همین رو بازیکنان نفت مسجدسلیمان هم قسم شده اند با تمام انگیزه و توان در چهار فینال پایانی لیگ رو در روی حریفان به میدان بروند و تا دقیقه ۹۰ از سهمیه لیگ برتری خود دفاع کنند و در انتهای فصل اتفاقات خوبی را رقم بزنند.

ضمن این که باشگاه نفت مسجدسلیمان که همواره از مزیت حضور هواداران خود در تمام دیدارهای داخل و خارج از خانه بهره مند بوده در این نقطه حساس از فصل نیز از علاقه مندان دعوت به عمل می‌آورد تا همانند همیشه یار و یاور تیم محبوب خود باشند و با حضور در تمرینات و روز مسابقه حساس برابر فولاد خوزستان امیدوار باشند تیمشان روز خوبی را سپری کند و با روحیه و انگیزه ای دو چندان به مصاف دیگر حریفان خود بروند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز