خبرگزاری کار ایران

اشکش: نفت سقوط کرده است/ بازیکنان ما رکورددار اعتصاب بودند!

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۳۵۹

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بی مسئولیتی در تیم ما زیاد شده است و امروز به همین دلیل باختیم.

به گزارش ایلنا، ابراهیم اشکش بعد از شکست خانگی مقابل تراکتور تبریز در نشست خبری اظهار داشت: تفاوت تیمی که رفتار حرفه ای دارد با تیمی که رفتار حرفه ای ندارد همین است. تیمی که بعد از بازی با گل گهر در ۲۰ اسفند تمرین نکرده به نوعی رکورد اعتصاب را در لیگ شکسته  و ۶ مرتبه اعتصاب‌های پی در پی شده است. فوتبالیست وقتی آماده نباشد نمی تواند تاکتیک و حتی تکنیک خود را بروز بدهد. امروز مشاهده کردید که بازیکنان می خواستند فوتبال بازی کنند اما  بدن اجازه نمی داد. تیمی که حرفه ای کار می کند مقابل تیم ما که بی مسئولیتی در تیم ما زیاد شده است، چنین می شود.

وی افزود: بازیکنان ما ۵۰ درصد از مبلغ قرارداد خود را گرفته که پول کمی هم نیست اما رفتارهای به دور از  حرفه ای گری بازیکنان، اعتصاب های بیمورد که در تمام زمان مربیان انجام می شد و اعتصاب های اخیر که انجام شد. پنجم برای این بازی تمرین کردیم . من به شهرم عرق دارم و خیلی از مربیان می خواستند بیایند اما نیامدند اما من ابرویم را وسط گذاشتم تا کار کنم برای شهرم اما متاسفانه بازیکنان تمرین درست نکردند و بدن شان جواب نمی دهد. من مربی می خواهم از بازیکن بازی بگیرم اما بدن بازیکن جواب نمی دهد و به نظر م ما چوب رفتار  اماتور برخی بازیکنان را می خوریم. باشگاه نفت مسجدسلیمان یا شرکت نفت جنوب برای این تیم کم نگذاشتند اکثر تیم ها پول شان را دیر و زود می گیرند.

وی افزود: بازیکنان اول با ابروی خودشان بازی می کنند و دوم با ابروی م و شهر بازی می کنند و بدن جواب نمی دهد و هر چقدر هم بخواهد زور بزند نمی تواند. فوتبال این نیست که بازیکن برود بخورد و بخوابد و بگوید پولم را بدهید و بعد این حاصلش می شود نتیجه باید اسفناک تر و بدتر هم رقم می خورد. رفتار خوبی نبود این حاصل دسترنج اعتصاب های بی مورد بود. تیمی که ته جدول است نباید بگوید پولم را بدهید. ۵۰ درصد پولش را گرفته است. بازیکن ما به جای اینکه بازی کند پایش را می گیرد و بیرون می آید و بازیکنان رفتار بدی با خودشان کردند این رفتار به خودشان لطمه زده است. بین آنها ادمهای شریفی هستند. فوتبالیست نان بدنش را می خورد و وقتی بدن ندارد نمی تواند بازی کند. برای این رفتار متاسفم اما مردم بدانند که من اشکش یا هر مربی دیگر چه می خواهد بکند با این بازیکنان که در سه ما گذشته بیشتر اعتصاب کرده نه تمرین.

اشکش  افزود: این نتایج درخور شان تیم نفت نیست اما چه کنیم که گیر افتادیم ولی حداقل کار این است که بیشتر به جوانان بازی بدهم ولی بدن بازیکنان جوان عقب تر از بازیکنان دیگر است. نقی زاده با ۳۸ سال سن بدنش بهتر از سایر بازیکنان است و بهتر بازی می کند و برای این رفتارها متاسفم. باشگاه و شرکت نفت از این تیم خوب حمایت کرده است.  برخی می خواستند مسجدسلیمان هراسی بکنند اما اینگونه نیست برخی مشکلات عدیده دارند و نان به معنای واقعی ندارند بخورند ولی نتایج تیم را دنبال می کنند. بازیکنان پولشان را می گیرند انها در دوران مربیان مختلف چنین رفتاری کردند که خارج از حرفه ای باید برطرف شود خیلی از تیم های در کورس هستند ۵۰ تا ۶۰ درصد پول داده اند و باشگاه نفت مسجدسلیمان هم خوب پول داده است اما منشا این مسایل جاهای مختلف بوده است.

وی افزد: من در استقلال ملاثانی با اینکه پول انچنانی نبود بازیکنان  یک جلسه غیبت نمی کردند و با تمام وجود بازی می کردند و ۳۱ هفته رکورد نباختن در لیگ یک زدیم تیم من همیشه سختکوش بوده اما اینجا بدن بازیکنان جواب نمی دهد. این بدن بدن تیم پیشکسوتان است.  اشکال ندارد مقابل مس هم بد ببازیم ولی باید بازیکنان دوباره بدنسازی کنند تا از اسم شهر دفاع کنیم. 

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه امکان دارد اسامی بازیکنان کم کار را بگویید ، گفت: این ها توجیه بعد از شکست برای یک باخت تیمی که چند باخت دارد دیگر توجیهی ندارد. اگر دنبال مقصر می گردید من مقصر باخت هستم. فوتبالیست های حرفه ای در لیگ برتر وقتی برورد بخوابد مشکل می خورد. بازیکنان ما از نظر هوازی هم مشکل داشتند و باید کار کنیم تا ابرو داری کنیم. تیم در معرض سقوط است و الان هم سقوط کرده است ولی باید ابرومندانه سقوط کنیم و بازیکنان باید به فکر شخصیت خودشان باشند و به آنها گفتند از نام خودتان دفاع کنیم و ابرو داری کنید و این نتایج درخور نام این شهر نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز