خبرگزاری کار ایران

اعلام آرای انضباطی/ محکومیت باشگاه نفت مسجد سلیمان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۲۰۷

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.

به گزارش ایلنا، کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.
 
*مسابقه تیم های ملوان بندر انزلی و نفت مسجد سلیمان از سری رقابتهای جام حذفی برگزار و از سوی سروش صالحی پور، مدیر تیم نفت مسجد سلیمان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری با کمک داور اول که منجر به اخراجش شد، به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 400 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

ابراهیم اشکش، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان به خاطر بدرفتاری با نماینده مسابقه به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 400 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قطعی و از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

توفیق بستانی، مربی نفت مسجد سلیمان به دلیل بدرفتاری با نماینده مسابقه به توبیخ کتبی محکوم شد.

تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل داشتن 9 بازیکن اخطاری باید 360 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*اسماعیل تقی پور، سرمربی تیم مس سونگون ورزقان به دلیل انجام مصاحبه و بیان مطالبی علیه داوری مسابقه تیم مربوطه با تیم کراپ الوند، وی طبق ماده 70 مقررات انضباطی و به استناد همان مقررات؛ به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز