خبرگزاری کار ایران

اشکش: چند بازیکن را در اختیار باشگاه قرار می‌دهم/ تا دقیقه 40 بدن بازیکنان آماده بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۴۵۰

سرمربی تازه وارد تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان قصد دارد چند بازیکن را اخراج کند.

به گزارش ایلنا، ابراهیم اشکش در کنفرانس خبری بعد از دیدار نفت مسجد سلیمان و سپاهان و‌ بعد از شکست سنگین ۴ بر صفر گفت: تیم نفت مسجد سلیمان یک تیم‌ با اصالت است و با بودجه بدی هم بسته نشده بعضی از بازیکنان که من دیدم بسیار با کیفیت بودند ولی بنده بعضی از آن ها را در لیگ دو هم بر نمی گذاشتم و این ها شایسته شهر مسجد سلیمان نیستند.

او ادامه داد: این را نمی گویم که توجیه کنم. شکست مال من است و من با چشم‌ باز این تیم را انتخاب کردم.مطمئن باشید ما در چند روز آینده با جذب بازیکنان با کیفیت و متعصب و‌ بازیکنانی که بتوانند کار تاکتیکی ما را به خوبی انجام بدهند و در وهله اول سخت کوش باشند و این نباشد که ارضا شده باشند.

طبیعتا یک تیم خوب خواهیم ساخت و این جا به شما می‌گویم با اختلاف در مسابقات خواهیم ماند و این مشکلات حل و فصل خواهد شد. 

وی ادامه داد: از کسانی که این تیم را بستند بسیار گله دارم. این تیم نباید میانگین قدی اش این قدر کوتاه باشد و ‌نباید کسانی در این تیم‌ باشند که شایستگی نام بزرگ مسجد سلیمان را ندارند. اما در این بین بازیکنان با کیفیت بسیاری وجود دارند و من چند بازیکن را در اختیار باشگاه قرار خواهم داد و اگر قرار باشد ادامه بدهند با ۱۵ بازیکن جوان که شایسته باشند ادامه خواهم داد تا اینکه بتوانم تیم را در نیم فصل ترمیم و‌ تفکرم را غالب کنم. 

سرمربی نفت مسجد سلیمان در مورد نیمکت نشینی رضا دهقانی و تعویض دروازه‌بان نظرش را اینگونه بیان کرد: بدن بازیکنان ما تا دقیقه ۴۰ آماده بود ولی از آن به بعد بدن بچه های ما افتاد و ما کم آوردیم. یک توضح کلی به شما می دهیم، ما به بازیکنانی بازی خواهیم داد که با تمام‌ وجود بازی کنند.

در بحث گلر باید بگویم با توجه به اینکه علی محسن زاده از بازی قبل در اختیار باشگاه قرار داده شده و امروز گلر دوممان که یک جوان شایسته است به زمین رفت و محبور بودیم از گلرمان که کمی مصدومیت داشت استفاده کنم.خوشبختانه یا متاسفانه نفت مسجد سلیمان را در بدترین حالت ممکن تحویل گرفتم اما سخت‌کوشی و جنگندگی را به این تیم‌ غالب خواهم کرد و تیمی می سازم که مردم مسجد سلیمان لذت ببرند و از شایستگی هایش بهتر استفاده کنند. 

اشکش یادآور شد: بعضی از بازیکنان شاید بسیار هم خوب باشند اما به درد این مجموعه نمی خورند. انشاالله با تغییراتی که می دهیم ‌روند تیم را بهتر کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز