خبرگزاری کار ایران

دژاووی آبی در ورزشگاه آزادی؛ شکوفایی استقلال در پسا فتح الله زاده

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۹۹۲

استقلال در اولین بازی بعد از قطع همکاری با فتح الله زاده به برتری شش گله مقابل حریف خود رسید، اتفاقی که پیش از این هم یک بار رخ داده بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایلنا، تیم فوتبال استقلال موفق شد روز گذشته در جریان دیدار مقابل هوادار تهران در ورزشگاه آزادای با نتیجه پرگل 6 بر یک به برتری برسد تا بهترین نتیجه خودش در لیگ بیست و دوم را در هفته بیست و ششم رقابت‌ها کسب کرده باشد.

استقلال روز گذشته عملکرد فوق العاده‌ای از خودش به نمایش گذاشت و با یک بازی یک طرفه شش بار دروازه میهمانش را باز کرد و اگر مهاجمان این تیم دقت بیشتری در استفاده از موقعیت‌ها داشتند می‌توانستند با گل‌های بیشتری از زمین خارج شوند.

این اولین بازی استقلال بعد از قطع همکاری با مدیرعاملش علی فتح الله زاده بود که با بهترین نتیجه این تیم در طول فصل تا اینجای کار همراه شد. نکته جالب اینجاست که مشابه این اتفاق سال‌ها قبل و در لیگ هشتم هم رخ داده بود.

استقلال در لیگ هفتم با فتح الله زاده و هدایت مرحوم حجازی و فیروز کریمی ضعیف‌ترین نتایج تاریخش را کسب کرد و به رتبه نازل سیزدهم جدول رسید ولی در ادامه با حضور امیر قلعه‌نویی در مسابقات جام حذفی به عنوان قهرمانی رسید و فصل بعد هم زوج فتح الله زاده و قلعه‌نویی در استقلال حضور داشتند ولی نتایج تیم قابل قبول نبود. تا جایی که در پایان هفته ششم و بعد از شکست 3-1 استقلال مقابل صبا این تیم به رتبه 17 جدول لیگ هجده تیمی سقوط کرد. اوضاع به شکلی شد که علی فتح الله زاده از سمت خود استعفا داد و امیررضا واعظ آشتیانی جای او را در این سمت گرفت.

هفته بعد از جدایی علی فتح الله زاده بود که استقلال به مصاف همنام اهوازی خود رفت و با شش گل حریف خود را در هم کوبید. آرش برهانی و فرهاد مجیدی هرکدام دو گل و پیروز قربانی و هاشم بیک زاده دیگر گل‌های آبی پوشان را به ثمر رساندند و اوج گیری استقلال به سمت صدر جدول از آن هفته شروع شد و در پایان فصل قهرمانی تراژیک خودش را جشن گرفت.

حالا بار دیگر بعد از جدایی فتح الله زاده استقلال یک برد شش گله دیگر به دست آورده و شانس قابل توجهی برای رسیدن به عنوان قهرمانی دارد و باید دید دژاووی آبی با فتح جام در پایان فصل تکمیل خواهد شد یا نه.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز