خبرگزاری کار ایران

مورایس: نمی‌توانم حدس بزنم چه تیمی قهرمان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۳۸۰

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: نمی‌توانم حدس بزنم چه تیمی قهرمان خواهد شد. لیگ 30 بازی است و تا الان 25 دیدار انجام دادیم و هنوز 5 بازی و 15 امتیاز دیگر باقی مانده است.

به گزارش ایلنا، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان مقابل مس رفسنجان با بیان اینکه امیدوارم روزهای خوبی را در ماه مبارک رمضان سپری کرده باشید، گفت: در طول هفته تمام تلاش خود را انجام دادیم که آماده این دیدار باشیم. با توجه به برگزاری این بازی در خانه و جلوی چشم هواداران، انتظارات زیادی از ما وجود دارد و همه چیز دست به دست هم داده که بازی خوبی را در پیش داشته باشیم. باید ببینیم نتیجه چه پیش خواهد آمد.

وی در خصوص عملکرد تیم مس رفسنجان در 6 بازی گذشته و کسب 4 پیروزی در این دیدارها عنوان کرد: هیچ وقت فکر نمی‌کنم کار ساده‌ای داشته باشیم. مس رفسنجان تیم خیلی خوبی است و فکر می‌کنم بازی رقابتی باشد. می‌دانیم انتظارات از این بازی زیاد است و تمرکز ما روی کیفیت خودمان است. امیدوارم با کیفیت خوب‌مان برنده این مسابقه باشیم.

سرمربی سپاهان در خصوص اینکه چقدر امیدوار است در رقابت فشرده با استقلال و پرسپولیس در انتهای فصل جام را به اصفهان بیاورد، گفت: نمی‌توانم جواب بدهم، چون نمی‌توانم حدس بزنم چه تیمی قهرمان خواهد شد. لیگ 30 بازی است و تا الان 25 دیدار انجام دادیم و هنوز 5 بازی و 15 امتیاز دیگر باقی مانده است. فقط می‌شود گفت در انتهای فصل کدام تیم با امتیازاتی که کسب کرده است، قهرمان خواهد شد. ما گل سرسبد لیگ نیستیم و بیرون از حاشیه کار می‌کنیم. اگر گل سرسبد بودیم، در یک بازی دو پنالتی برای ما می‌گرفتند.

مورایس در پاسخ به برخی انتقادها از توپ مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: سؤال جدیدی برای ما بود. چیز زیادی در مورد گفتن ندارم و مسئولیت با فدراسیون و سازمان لیگ است. بیشتر در بوندس لیگا از این توپ استفاده کردند. بازی فوتبال باید جذاب باشد و نقطه مثبت این است که همه از این توپ استفاده می‌کنند. وقتی همه از این توپ استفاده می‌کنند ما نمی‌توانیم اعتراضی داشته باشیم. چیزی که من دیدیم در مسابقات جام حذفی و لیگ برتر کشورهای دیگر از دو برند متفاوت استفاده می‌کردند، اما اینجا یکسان است. مهم این است همه با یک برند بازی می‌کنند.

وی در خصوص اقدام باشگاه سپاهان در رایگان شدن تماشای مسابقه این تیم مقابل مس رفسنجان و تأثیر یار دوازدهم در عملکرد این تیم گفت: هواداران خیلی مهم هستند. در بازی‌های خانگی وقتی هواداران حضور دارند معمولاً تیم‌ها تلاش می‌کنند فوتبال خیلی خوبی از خود ارائه دهند و انرژی و حمایت هواداران کمک خواهد کرد تا بازیکنان  بسیاری از مشکلات را برطرف کنند. در بازی گذشته و همینطور جام حذفی حمایت خوبی از هواداران دیدم و امیدوارم فردا هم حمایت خوبی از هواداران ببینم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز