خبرگزاری کار ایران

فرکی: باید در یک مسیر واحد با فدراسیون جلو برویم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۷۱۵

مربی باسابقه فوتبال ایران معتقد است که کانون مربیان و فدراسیون باید با هماهنگی یکدیگر مسیر موفقیت آمیزی را جلو ببرند.

به گزارش ایلنا، حسین فرکی مربی  فوتبال ایران بعد از جلسه کانون مربیان گفت: با هماهنگی که از قبل انجام شده بود در خصوص اختلافاتی که قبل از سال جدید در هیات مدیره کانون مربیان به وجود آمده بود، جلسه ای صورت گرفت. باید یک جایی این شرایط تغییر کند هم وزارت کشور و هم فدراسیون فوتبال، آقای تاج و نبی که قرار بود پیگیر این موضوع باشند که ما بتوانیم هیات مدیره کانون را مثل قبل در یک مجموعه جلو ببریم.

او ادامه داد: ما نظراتی برای برگزاری مجمع و انتخاب هیات مدیره کانون مربیان جدید داریم که با آن چیزی که در گذشته اتفاق افتاده بود کمی متفاوت هست و برای این تفاوت وزارت کشور طبق آئین نامه و مقررات تعریف دارد که می تواند در این بخش راهگشا باشد و به مجموعه ما کمک کند تا ما فوتبالی ها بتوانیم در یک مسیر واحد حرکت کنیم و چیزی که در توانمان هست در اختیار مربیان کشور قرار دهیم.

او در مورد کرسی کانون مربیان ادامه داد: این جز مواردی است که باید در جلسات هیات مدیره مورد بررسی قرار بگیرد و طبیعتا وقتی اتفاقی افتاد می توانیم در قدم های بعدی  جلسه ای با فدراسیون داشته باشیم که روی این موضوع هم بحث کنیم ولی این موضوع مطرح نبود و بیشتر جلسه در این خلاصه می شد که وضعیت هیات مدیره کانون مربیان را از این وضعیت خارج بکنیم چون بخشی از دوستان ما هم در آن گروه می توانند این حق را برای خودشان قائل شوند و این را هم خدمت‌تان عرض کنم که دو گروه زاویه ای نسبت به هم ندارند و شرایطی که به وجود آمده باعث شده شرایط به این شکل شود.

فرکی یادآور شد: آقای تاج این موضوع را به آقای نبی محول کرد که یک کارگروه تشکیل بشود و به هر حال تعامل بین دو گروه ایجاد شود. ما از جنس همدیگر هستیم ‌و نماینده مربیان فوتبال کشور هستیم که از ما انتظار دارند اتفاقات خوب را ببینید و طبیعتا ما هم موافق این موضوع هستیم، ممکن است کمی زمان ببرد نه البته طولانی. منتظر هستیم آقای نبی پیگیری ها را انجام دهد و انشاالله نتیجه اش خوب باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز