خبرگزاری کار ایران

فتح‌الله‌زاده وارد چاه عمیقی شده است

محمد رویانیان: قربان‌زاده اینقدر که در مسائل استقلال و پرسپولیس ریز است و دخالت می‌کند به دیگر شرکت‌های خصوصی هم توجه دارد؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۶۸۶

مدیرعامل سابق پرسپولیس نسبت به رفتارهایی که با فتح الله زاده شده است واکنش نشان داد.

محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس در گفت وگو با ایلنا در خصوص اینکه میثاقی در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد که رویانیان پیام داده و اعلام کرده که اگر بخواهند ورود کرده و مشکلات را حل خواهد کرد اظهار هداشت: این پیامک من برای هفته گذشته بود وقتی داشتم مناظره مدیران استقلال و رییس سازمان خصوصی سازی را می دیدم خیلی ناراحت شدم زیرا اتفاقاتی که برای فتح الله زاده افتاد در شان ایشان نبود به همین دلیل پیامکی برای میثاقی فرستادم اگر امکان دارد مرا پشت خط بیاورند تا با صحبت هایی که انجام می دهم شاید بتوانم مدیران را به آرامش دعوت کنم.

وی در خصوص شرایط استقلال به خصوص وضعیتی که فتح الله زاده دارد تصریح کرد: حقیقتا این بدهی ها گردن فتح الله زاده افتاده و به نوعی او وارد یک چاه عمیق شده است به خصوص اینکه این اتفاق با ورود ایشان افتاد و با دست و پا زدن بیشتر باعث شد وی بیشتر غرق شود.فتح الله زاده سالها برای استقلال زحمت کشیده و برای ما مدیران سابق پرسپولیس هم خوشایند نیست که شان ایشان پایین بیاید. در سالهای که هیچ مدیری جرات نمی کرد مدیریت استقلال را قبول کند فتح الله پا به پیش می گذاشت و به باشگاه می آمد و من تعجب می کنم این چه نوع خصوصی سازی بود که این همه حاشیه بوجود آورد و باعث شده تا فتح الله زاده استعفا بدهد و بدهی استرامانچونی همچنان بدهی این باشگاه باشد ما اصلا نفهمیدیم پول بورس کی به باشگاه واریز شد چه کاری با آن انجام دادند .

مدیرعامل سابق پرسپولیس در خصوص اینکه خیلی ها می گویند وجهه فتح الله زاده بین هواداران استقلال خراب شد تصریح کرد: با سابقه خوبی که ایشان در مدیریت داشته هیچ وقت وجهه اش خراب نمی شود اما این را هم قبول کنیم که وی از لحاظ روحیه لطمه خورده است و ما باید مدیرانی مثل ایشان را دریابیم .

رویانیان درباره اینکه اگر جای فتح الله زاده بود چه برخورد با قربان زاده داشت اذعان داشت: خدا رو شکر من جا هیچ کدام از این دو مدیرعامل نیستم اما اگر جای فتح الله‌زاده بودم گیر اصلی را رفع می کردم که عمده آن طلب استراماچونی بود استقلال اگر می‌توانست به سلامت از پرونده استراماچونی عبور کند داخلی را می توانست یک طوری مدیریت کند حذف از آسیا بزرگترین چالشی بود که برای استقلال افتاد و به نوعی ضربه نهایی بود.

وی ادامه داد: این برای من قابل توجه است که قربان زاده خیلی در مسایل استقلال و پرسپولیس دخالت می کند و آیا همین قدر که به استقلال و پرسپولیس دخالت کرده آیا در همه شرکت های خصوصی هم همین مقدار وقت می گذارد در واقع ما این سازمان خصوصی سازی را بیشتر از وزارت ورزش هیات مدیره دو باشگاه پیش روتر می بینیم . و این هم ضعف مدیریت ورزشی ماست.

مدیرعامل سابق پرسپولیس در پایان در خصوص این کدام تیم شان قهرمانی بیشتری دارد اظهار داشت: با اتفاقاتی که در هفته بیست و پنجم رقم خورد و با باخت سپاهان مقابل تراکتور شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر شد چون این تیم همیشه یاد گرفته در بازی های سخت عملکرد بهتری داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز