خبرگزاری کار ایران

امیدوارم روی مربیان ایرانی هم سرمایه گذاری شود

محمد رویانیان: تا به حال فتح الله‌زاده را اینقدر عصبانی ندیده بودم/ فدراسیون با این رفتار شان مربیان ایرانی را زیر سوال برد/ از گزینه خارجی لطمه خوردم و خیری ندیدم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۶۴۸

مدیر عامل سابق پرسپولیس در خصوص شرایط این روزهای این تیم واکنش نشان داد.

محمد رویانیان در گفتگو با ایلنا، پیرامون آخرین شرایط پرسپولیس بعد از پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهار داشت: ما منتظریم پرسپولیس قهرمان بشود. صد در صد  شرایط پرسپولیس از رقبایش بهتر است. یحیی چند سالی است که زحمت کشیده و  تحت فشار است  در مجموع یحیی گل محمدی خیلی خوب و بی‌حاشیه است و قطعا بار دیگر قادر خواهد بود هواداران پرسپولیس را خوشحال کند.

 

وی با انتقاد از نحوه معرفی معرفی گزینه‌های داخلی هدایت تیم ملی افزود: متاسفانه کار خوبی در خصوص گزینه های داخلی  نشد و شان مربیان ایرانی زیر سوال رفت. این کار اصلا خوب نبود. به مربیان خوب ما لطمه وارد کرد. این رفتار بازی بدی بود.

 

مدیر عامل سابق پرسپولیس گفت: به هر شکل مربیان ما، یحیی گل محمدی، امیر قلعه نویی و اکثر مربیان ما یا آدم هایی مثل مایلی کهن یا کسانی که در تیم ملی زحمت کشیدند، سرمایه فوتبال هستند و باید ارزش آنها حفظ شود. بعضی گزینه های داخلی را فدراسیون با این کارش سوزاند. مربیان داخلی شناخته شده، با رزومه کاری و شیوه مربیگری مشخص هستند، این کار فدراسیون رضایتبخش نبود.

 

رویانیان  در پاسخ به این سوال که مربیان داخلی یا خارجی برای هدایت تیم ملی کارکرد بهتری دارند، تصریح کرد: خودم از خارجی‌ها لطمه خوردم و خیری از آنها ندیدم. ای کاش می‌توانستیم روی مربیان داخلی سرمایه‌گذاری و امکانات لازم را برای آنها فراهم کنیم تا در چنین مواقعی از آنها استفاده کنیم. شما فکر می کنید استراماچونی در استقلال معجزه می کرد؟

 

وی درباره ناراحتی مدیرعامل استقلال گفت:  برنامه آقای فتح الله زاده را دیدم و می خواستم با او تماس بگیرم اما وقتی او را اینقدر عصبانی دیدم از تماس منصرف شدم. هیچ وقت آقای فتح الله زاده را تا این حد ناراحت ندیده بودم حتما فشار روانی زیادی را تحمل می کند. به زودی با او تماس می گیرم و به او دلداری می دهم.

گفتگو از فاطمه کریم‌اف

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز