خبرگزاری کار ایران

محمد رویانیان: فتح الله زاده عشق حضور دوباره در استقلال را داشت/کی روش نسبت به سایر گزینه ها مطمئن تر بود/تغییر درویش به صلاح نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۹۲۴

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس نسبت به حضور فتح الله زاده در مدیرعاملی استقلال واکنش نشان داد.

محمد رویانیان، مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس تهران درخصوص بازگشت علی فتح الله زاده به مدیرعاملی استقلال گفت: ایشان یک مدیر باتجربه و کارکشته است و عشق این را داشت که دوباره در استقلال حضور داشته باشد. من این بازگشت را به ایشان تبریک گفتم و با یکدیگر صحبت کردیم.

او با اشاره به کری‌خوانی‌های همیشگی با فتح الله زاده اضافه کرد: بله این کری خوانی از گذشته بوده و باز هم با یکدیگر کری خواهیم داشت!

رویانیان درباره قول فتح الله زاده برای کسب عنوان قهرمانی با استقلال گفت: قهرمانی استقلال؟ شاید فتح الله زاده بعد از پرسپولیس بتواند استقلال را قهرمان کند.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس درباره اظهار نظر معروف فتح الله زاده پیرامون «بمب ترکاندن» در بازار نقل و انتقالات گفت: نه، فتح الله زاده دیگر بمب نمی‌‌ترکاند.

نظر شما درمورد جدایی مصطفی آجورلو چیست؟ او در پاسخ به این سوال گفت: ای کاش که نمی‌رفت. بالاخره ایشان مدیری ورزشی بودند و سابقه ورزشی مناسبی داشت که نمی‌دانم چرا در نهایت جدا شد.

رویانیان در رابطه با صدرنشینی پرسپولیس تهران همچنین گفت: از این اتفاق خوشحالم. امیدوارم همیشه همینطور پرچم‌شان بالا باشد.

او درمورد اینکه شایعات تغییرات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس هم مطرح شده بود، گفت: فعلا که آقای درویش در پرسپولیس ماندگار شده‌اند و از نظر من در این برهه تغییرات مدیریت بین مسابقات لیگ برتر به هیچ عنوان درست نیست.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس بازگشت کارلوس کی روش به نیمکت تیم ملی ایران را تصمیم درستی عنوان کرد و گفت: باید ایشان را می‌آوردند چون نسبت به سایر گزینه‌ها مطمئن‌تر بود و سابقه حضور در جام جهانی با ایران را هم داشت. امیدوارم بازیکنان باغیرت ایرانی مانند همیشه برای دلخوشی ایران تلاش کنند تا به امید خدا امسال به دور یک هشتم نهایی صعود کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز