خبرگزاری کار ایران

گزارش: سرمایه‌سوزی پنهان در باشگاه استقلال

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۱۷۴

مشکلات استقلال تمامی ندارد. این روزها آنقدر حواشی از دل این باشگاه مردمی بیرون می‌آید که معلوم نیست مسئولان استقلال در آن باشگاه چه کار می‌کنند؟

به گزارش ایلنا، بعد از افتضاح حذف استقلال از آسیا، شکایت بازیکنان داخلی و خارجی از نگرفتن حق و حقوق‌شان و ادعای ساپینتو مبنی بر نگرفتن حقوقش طی چهار ماه اخیر، حالا گفته می‌شود آخر فروردین‌ماه قرارداد بازیکنان تیم امید استقلال تمام می‌شود و چون آنها تاکنون پولی دریافت نکردند به راحتی می‌توانند قراردادشان را فسخ کرده و به تیم دیگری بروند.

استقلال روزهای خوبی را تجربه نمی‌کند. مدیران سابق و فعلی این تیم به جای اینکه مشکلات استقلال را کم کنند با سوءمدیریت مشکلات جدیدی را نیز به این تیم اضافه کرده‌اند و معلوم نیست پولی که سازمان خصوصی‌سازی به آنها داده است خرج چه چیزی کرده‌اند که حالا استقلال اینقدر درمانده است. مسئول سازمان خصوصی‌سازی مدعی شد 90 میلیارد به استقلال پرداخت کرده است و در همین راستا نیز فتح‌الله‌زاده مدعی شد که نود میلیارد را خرج بازیکنان کرده است اما وقتی بازیکنان، سرمربی و حتی بازیکنان تیم امید استقلال مدعی هستند ریالی دریافت نکرده‌اند، نود میلیارد کجا هزینه شده است؟ اینطور که گفته می‌شود رقم قرارداد بازیکنان تیم امید بین پنجاه تا صد میلیون است و به نظر نمی‌رسد پرداخت پول آنها فشاری به باشگاه استقلال وارد کند که هیچ‌کدام از بازیکنان هنوز پولی دریافت نکرده‌اند!

تیم امید استقلال در فصل جاری قهرمان شد و بازیکنان این تیم آنقدر خوب بودند که در حال حاضر مشتریان زیادی داشته باشند، اما این تیم استقلال است که حاصل آکادمی خود را که می‌تواند در تیم بزرگسال از آن استفاده کند دو دستی به باشگاه‌های دیگر تحویل می‌دهد. به نظر می‌رسد مشکلات مالی استقلال این روزها همچون کلاف سردرگم این تیم را در خود جا داده است و هیچ‌کس نمی‌تواند نقطه کور آن را پیدا کند.

این کلاف هر روز توسط یک خبر جدید بیشتر در هم می‌پیچد. استقلال در فصل جاری انواع و اقسام مشکلات را در خود جا داد و این روزها توسط دشمنانی که منتظر گاف این تیم بودند مورد تمسخر قرار می‌گیرد و این به سخره گرفته شدن حاصل همان سوءمدیریت است، شاید در چنین شرایط اسفناکی که دل هر هواداری را به درد می‌آورد فقط حضور ساپینتو می‌تواند دلگرمی برای بازیکنان و هوادار باشد که به رغم هیجانی بودن اما در چنین شرایط حساسی بهترین تصمیمات را گرفته و خودش را دلسوز تیمی نشان داده که بیشتر هر کسی از خودی‌ها آسیب دیده است. اما سرمایه‌سوزی استقلال در نوع خودش عجیب‌ترین اتفاقی است که لا‌به‌لای تمام مشکلات دیگر گم شده و کمتر خودش را نشان می‌دهد اما قطعاً بزودی این خودزنی هم خودش را نشان خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز