خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس:

تنها مشکل ما در حال حاضر استادیوم آزادی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۳۳۱

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به بارگزاری مستندات این باشگاه برای حضور در آسیا گفت: اطلاعات را بارگزاری کردیم و اگر موردی باشد به ما اعلام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، رضا درویش با تاکید بر اینکه تمامی مستندات و اطلاعات مربوط به حضور پرسپولیس در آسیا بارگذاری شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد، تاکید کرد: اگر مساله خاصی یا ابهامی باشد به ما خبر می‌دهند تا آن را برطرف کنیم اما تا این لحظه خبری نیست.

وی ادامه داد: تمامی مواردی که برای اخد مجوز حرفه‌ای بر عهده باشگاه پرسپولیس بود انجام شده و به تأیید کارگروه مربوطه هم رسیده و دیگر کاری بر عهده ما نیست. تنها مورد محل بحث برای اخذ مجوز حرفه‌ای پرسپولیس، استادیوم آزادی است که رفع مشکلات آن هزینه‌های زیادی دارد که باید به آن نگاه ملی شود.

او یادآور شد: مهم‌ترین سرفصل AFC به بحث انضباط مالی باز می‌گردد که این توفیق را داشتیم با همکاری شبانه روزی همکارانمان این مسایل را برطرف کنیم. در بخش سخت افزاری، مشکل استادیوم محل برگزاری را باید حل کنیم که در تلاش هستیم این مساله هم حل شود.

درویش گفت: نشستی با مسوولان شرکت توسعه و مدیران استادیوم آزادی داشتیم، واقعیت آن است که این مساله هزینه بسیار زیادی در بردارد که باید منابع آن مشخص شود، این مساله نیازمند نگاه ملی است و عزم ملی هم می‌طلبد که همه باید برای آن پیش قدم شوند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به این سئوال که اگر استادیوم آزادی آماده نشود چه کار خواهد کرد، گفت: باید استادیوم‌هایی که استانداردهای لازم را داشته باشند معرفی کنیم اما با توجه به شرایط موجود به نظر می‌رسد مشکلات ورزشگاه آزادی حل خواهد شد و مساله خاصی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز