خبرگزاری کار ایران

واکنش معاون پرسپولیس به پیشنهاد ۱۰۰ میلیاردی به گل محمدی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۱۰۶

معاون باشگاه پرسپولیس نسبت به پیشنهاد ۱۰۰ میلیارد تومانی به گل محمدی واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، محمد محمدی بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل ملوان و قبل از اتمام مسابقه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:خدا را شکر سال جدید خوب بوده و نتایج خوبی گرفتیم و امیدوارم این روند ادامه دار باشد و مقام قهرمانی برای پرسپولیس به دست بیاید.

وی در مورد اینکه استقلال نتوانسته مدارکش را برای حضور در آسیا بارگذاری کند و پرسپولیس چه شرایطی دارد،گفت: تمامی مدارک مورد نیاز برای بارگذاری را انجام دادیم اما اینکه در نهایت چه اتفاقی رخ بدهد نمی دانیم یک سری موارد هست که در اختیار ما نیست از جمله ورزشگاه آزادی و مالکیت تیم که نیاز به زمان دارد. 

محمدی در مورد اینکه ورزشگاه امام رضا یا ورزشگاه دستگردی را به آسیا معرفی کرده اید اظهار داشت: ما همیشه ورزشگاه  آزادی را معرفی می کنیم استقلال، پرسپولیس و تیم ملی.

معاون پرسپولیس در مورد اینکه بدهی قبلی نداشتید گفت: بدهی نداریم و خدا را شکر تمام بدهی ها را تسویه کردیم و امیدوریم امسال مشکلی نداشته باشیم.

وی در مورد بیانیه پرسپولیس علیه استقلال گفت: در این مورد صحبتی ندارم.

محمدی در مورد اینکه سازمان خصوصی سازی می گوید همان مسایل استقلال در پرسپولیس هم رخ خواهد داد گفت: همانطور که قربان زاده در برنامه فوتبال برتر گفت تمامی هزینه ها در باشگاه ما با اجازه کمیته مصارف بوده و بدون اجازه پولی برداشت نکردیم. من مسایل مالی را دقیق نمی دانم.

معاون پرسپولیس در مورد وضعیت تیم های پایه گفت: عملکردمان طبق برنامه سه ساله خوب بود و برای سال اول خوب بود.  همان حضور بازیکنان جوان در تیم بزرگسال نوید روزهای خوبی را می دهد و یازده بازیکن تیم امیدمان برایشان کارت بازی بزرگسال صادر شد که این بی سابقه بوده است. با درایت گل محمد ی و هماهنگی ایشان با مدیر آکادمی جوانان خوبی به تیم اضافه می شوند.

محمدی در مورد پیشنهاد ۱۰۰ میلیارد تومانی به گل محمدی گفت : این مسایل پیش می آید گل محمدی سرمربی ما جز مربیان خوب در لیگ برتر هستند و این صحبت ها و شایعه ها همیشه هست. اقای گل محمدی سرمربی ماست فصل آینده هم با ما قرارداد دارد و هم او دوست دارد در تیم بماند و هم ما می خواهیم این همکاری ادامه پیدا کند.

وی در مورد اینکه قرار است پرسپولیس تیم بانوان را راه اندازی کند گفت: فعلا صحبتی مطرح نیست و جز الزامات ای اف سی برای امسال نیست.

معاون پرسپولیس در مورد شکایت یک طلبکار قدیمی گفت: از طلبکاران زیاد هستند و هر ازگاهی می آیند و شکایت میکنند و حساب ها را مسدود می کنند و سالیان سال این طلب ها پرداخت نشده است و دوستان حقوقی در حال صحبت هستند تا حل شود و دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

وی در مورد اینکه پرسپولیس برای دومین سال پیاپی قهرمان نشود تاثیری در قرارداد گل محمدی ندارد گفت: خوشبین هستیم و ان شالله قهرمان می شویم. 

محمدی درمورد شایعه حضور اسکوچیچ به جای گل محمدی گفت: خودتان می گویید شایعه است.

وی در مورد طلب پرسپولیس از ای اف سی گفت: نامه نگاری کردیم و امیدواریم بتوانیم طلبمان را بگیریم و با رفع تحریم ها هم تیم ملی و هم پرسپولیس پولشان را بگیرند.

محمدی درمورد مطالبات بازیکنان گفت: بعد از عید درصد دیگری به بازیکنان پرداخت کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز