خبرگزاری کار ایران

نیمه نهایی کوپا دل ری: آخرین رویارویی فصل رئال مادرید و بارسلونا

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۶۲۱

بارسلونا و رئال مادرید برای پنجمین بار در این فصل در بازی برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری در نوکمپ به مصاف هم می روند.

به گزارش ایلنا، بلوگرانا ماه گذشته با برتری یک بر صفر در بازی رفت از سانتیاگو برنابئو خارج شد و اوساسونا یا اتلتیک بیلبائو منتظر فاتح بازی برگشت امشب خواهند بود.

گل به خودی ادر میلیتائو در بازی برگشت به بارسلونا اجازه داد تا یک بر صفر پیروز شود و با وجود یکه‌تازی در لالیگا به دنبال کسب دوگانه در جام‌های داخلی اسپانیا باشد.

در حالی که یک خروج زودهنگام دیگر از اروپا به عنوان یک ناکامی ثبت شده، تیم ژاوی هر هفته به کسب عنوان قهرمانی در لالیگا نزدیک می‌شود.

دیدار با الچه در روز شنبه به لطف دو گل روبرت لواندوفسکی در کنار ضربه‌های آنسو فاتی و فران تورس با پیروزی 4 بر صفر تمام شد.

با حفظ برتری 12 امتیازی نسبت به رئال مادرید در صدر جدول رده بندی لالیگا، بارسلونا برای هشتمین بار در 10 فصل برای رسیدن به فینال کوپا دل ری تلاش می‌کند. از زمان رقابت‌های 07-2006، آن‌ها پس از پیروزی در بازی اول، از نیمه نهایی حذف نشده‌اند.

برتری 4 بر صفر مقابل الچه، پنجمین برد متوالی بارسلونا در تمام تورنمنت‌ها را رقم زد - در این مدت آنها فقط یک گل دریافت کرده‌اند - و تنها بایرن مونیخ در این فصل در نیوکمپ موفق به کسب پیروزی شده است.

بارسلونا از زمان شکست 3-0 توسط بایرن، 9 بازی بدون شکست را در مقابل هواداران خود آغاز کرده که آخرین پیروزی آن‌ها در برابر رئال مادرید رقم خورد.

برد قاطع 6 بر صفر مقابل رئال وایادولید کمک چندانی به رئال برای حفظ تاج و تخت داخلی نکرده، و تیم کارلو آنچلوتی بیشتر یک چشم به رویارویی با چلسی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به خصوص پس از اخراج گراهام پاتر دارد.

در حالی که بارسلونا به طور منظم در فینال کوپا دل ری حضور داشته، رئال مادرید از فصل 2013-2014 نتوانسته است به این مسابقه بزرگ برسد.

از چهار بازی در فصل 2022-2023 تاکنون، بارسلونا سه بار مقابل رئال مادرید - که اولین دیدار را با نتیجه 3-1 در برنابئو در ماه اکتبر به پیروزی رساند - و 2-1 بر قهرمان اسپانیایی برتری پیدا کرده است که این پیروزی قبل از تعطیلات فیفادی صدمین برد میزبان مقابل حریفان خود در الکلاسیکو بود.

ترکیب احتمالی بارسلونا:

ترشتگن، کنده، آرائوخو، آلونسو، بالده، کسیه، بوسکتس، گاوی، رافینیا، لواندوفسکی، فاتی

ترکیب احتمالی رئال مادرید:

کورتوا واسکز، میلیتائو، ناچو، آلابا، کروس، شوآمنی، مودریچ، والورده، بنزما، وینیسیوس جونیور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز