خبرگزاری کار ایران

سوالی که فتح الله زاده را پریشان کرد؛

مچ‌گیری عجیب قربانزاده از مدیرعامل استقلال!

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۲۸۴

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران شب گذشته در آنتن زنده با سوالی ساده به سادگی پریشان شد.

به گزارش ایلنا، علی فتح الله زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران شب گذشته در برنامه فوتبال برتر با حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی سازی مناظره‌ای جنجالی داشت.

فتح الله زاده که روز گذشته به دنبال استعفا از سمتش با رای اعضای هیات مدیره در این سمت ابقا شد، به سادگی با یک سوال فنی قربانزاده پریشان شد و میزان دانش مدیریتی‌اش را نشان داد.

رئیس سازمان خصوصی سازی برای سنجش میزان آگاهی مدیرعامل استقلال از مسائل مربوط به مسائل مالی از او سوال کرد که "سه جز اصلی صورت مالی" شامل چه گزینه‌هایی است.

گفتنی است؛ صورت‌های مالی اصلی شامل مواردی نظیر ترازنامه، صورت سود و زیان، صورت گردش وجوه نقد و یادداشت‌های توضیحی می‌شوند.

در ادامه متن گفتگوی قربانزاده و فتح الله زاده را می‌خوانید:

+ قربانزاده: صورت مالی سه جزئش چیه؟!

- فتح الله زاده: بله آقای دکتر مگر شما حسابرس(دادرس) رسمی به ما معرفی نکردین؟

+ آقای فتح الله زاده فقط همین یک سوال رو. هر شرکتی که میرید یک سندی رو به اسم صورت مالی می‌گذارند. سه جزو دارد. شما بگویید همین سه جزو چیه؟

- معلومه دیگه، صورت‌های مالی اسناد مالی هست، ثبت هیات مدیره هست(با لکنت بسیار زیاد)، درآمد، هزینه هست، اینا همه‌اش در صورت‌های مالی هست. 

+ ببینید، همین نکته را می‌گویم، شما تقصیر ندارید، کسی که شما رو گذاشته تقصیر داره. 

- چرا مگر من باید حسابرسی بلد باشم؟ 

+ مدیرعامل یک شرکت اولین سند مالی‌اش را باید بدونه این صورت سود و زیان است، این صورت وجوه نقد است.

- بله آمده دیگه آقای دکتر، ما سود، زیان و هزینه ما باید این سه جزو را بدانیم(اینجا هم فتح الله زاده با لکنت صحبت‌های قنبرزاده را تکرار کرد.) 

+ سه جزو چیزهایی است که من عرض می‌کنم. گزارش وجوه نقد، صورت سود و زیان، گزارش ترازنامه. وقتی مدیرعامل یک شرکت، من این را مثال زدم، شما مدیرعامل شرکت بورسی نیستید، شما مدیرعامل یک شرکت ورزشی هستید. 

- ما ادعایی نداریم که! من مدیریت می‌‌کنم، مدیر اقتصادی را شما باید بگذارید

همچنین ویدیوی این گفتگوی جالب را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز