خبرگزاری کار ایران

چشمی: یک افتضاح به‌وجود آمده، اما می‌خواهند بازیکن را جلوی هوادار بگذارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۱۸۸

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: یک افتضاحی در باشگاه استقلال به‌وجود آمده است.

به گزارش ایلنا، روزبه چشمی بازیکن تیم فوتبال استقلال در مورد شرایط این باشگاه و مشکلات مالی استقلال اظهار داشت: درمورد مبلغی که مدیرعامل باشگاه می گوید به من پرداخت کرده است باید بگویم که دو سه ماه قبل باید این پول را می گرفتم و من با چند ماه تاخیر این مبلغ را گرفتم. گرفتن پول را رد نمی کنم اما نگفتم که اگر پول نگیرم بازی نمی کنم.

وی ادامه داد: من در تمام این سال‌هایی که استقلال بودم سابقه نداشته بگویم اگر پول ندهید بازی نمی‌کنم. نه الان بلکه در این چند سالی که در استقلال بودم هیچکس نمی تواند این حرف را از طرف من بگوید. یک افتضاحی در باشگاه استقلال به‌وجود آمده ولی دنبال این هستند بازیکن را جلوی هوادار بگذارند؛ این راهش نیست.بازهم دنبال خراب کردن چیزهای دیگر هستیم و دنبال قرار دادن بازیکنان مقابل هواداران هستیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: همان زمانی که استراماچونی رفت می توانستند با بدهی‌اش را با مبلغ کمتری بدهند؛ الان این بدهی اینقدر سنگین شده که فتح الله زاده می گوید که نه تنها من بلکه هیچکسی نمی تواند آن را پرداخت کند. به نظر من تا 4 مدیر قبلی باشگاه باید پاسخگوی این افتضاح باشند. انگیزه زیادی برای موفقیت در آسیا داشتیم، اما باید از تلویزیون بازی ها را ببینیم. یک بازیکن چقدر باید درگیر این موضوعات باشد؟

چشمی درمورد اینکه آیا تاکنون تلاشی برای رفع مشکلات صورت گرفته است یا خیر، عنوان کرد: اگر تلاش ها ثمره نداشته باشد چه فایده دارد؟ آیا پولی پرداخت شده است؟ مثل این است که ما تلاش کنیم و بازی را ببازیم؛ این تلاش به چه درد هوادار می خورد؟ وقتی تلاش کنیم و نتیجه‌ای نداشته باشد فایده ندارد. اگر راهی مانده باشد باید مشکلات را حل کنیم. من چه زمانی چنین حرفی زدم؟

وی خاطرنشان کرد: امسال اتفاقاتی در باشگاه رخ داد و با این شرایط بازیکنان تنها برای رابطه خودشان با هواداران بازی کردند وگرنه خیلی زودتر از اینها شیرازه تیم ما بهم می ریخت. 

بازیکن تیم فوتبال استقلال درخصوص اظهارات علی فتح الله زاده مبنی بر اینکه تعدادی از بازیکنان استقلال تاکنون بالای 70درصد ار قرارداد خود را دریافت کرده اند، تصریح کرد: نمی خواهم درمورد درصدها ریز شوم. مشکل عجیبی امسال با درصدها داریم؛ بازیکنان یک مدل حساب می کنند و باشگاه به مدل دیگری حساب می کند. باشگاه می گوید حدود 70 درصد دریافت شده، اما بحث مفصلی وجود دارد. ما هیچ وقت این درصدهایی که باشگاه می گوید را قبول نداریم. کاش با دلخوشی بازیکنان و هواداران این کارها را نکنند. نمی شود که در سرما و گرما تلاش کنیم و در نهایت حذف آسیا را ببینیم. اگر ادعای فوتبال حرفه ای را داریم، بیرون از فوتبال مان هم باید حرفه ای باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز