خبرگزاری کار ایران

چشمی: بنیادی‌فر شجاع بود و پنالتی گرفت/ کارشناسان داوری صحنه را قضاوت کنند و از داور حمایت نکنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۹۰۶

مدافع تیم فوتبال استقلال معتقد است داور مسابقه این تیم مقابل گل‌گهر شجاع بوده است.

به گزارش ایلنا، روزبه چشمی بعد از پیروزی گل گهر مقابل استقلال در هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار داشت: ما زودتر از این باید در بازی کار را تمام می‌کردیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم اما مهم سه امتیاز بود که لحظات آخر گل زدیم و توانستیم سه امتیاز را بگیریم. به هواداران تبریک می‌گویم و یک خدا قوت به کادر فنی و بازیکنان که همه توان خود را گذاشتند تا برنده شویم و واقعاً مستحق این سه امتیاز بودیم.

وی افزود:‌ الان که برای صحبت مقابل شما آمدم کاملاً صحنه را دیدم با شجاعت داور آن پنالتی را گرفت. همه داوران اگر اینطور عمل کنند و اگر پنالتی هست بگیرند اگر نیست نگیرند به قول معروف الکی پنالتی نگیرند، فوتبال ما قشنگ‌تر می‌شود. صد در صد پای رضا میرزایی را از پشت زدند. فکر می‌کنم آقای بنیادی فر با شجاعت این پنالتی را گرفت. صحنه پنالتی را در رختکن دیدم چرا که پایم را قبل از آن صحنه زده بودند وقتی بلند شدم دیدم داور پنالتی گرفته است.

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: قبل از اینکه اصلاً گل بخوریم باید در نیمه اول ده دقیقه یا یک ربع اول باید کار را تمام می‌کردیم اما گل نکردیم و بازی برای ما سخت شد. خداراشکر سه امتیاز را گرفتیم. 

چشمی در خصوص   عنوان کرد: اگر آقای میثاقی ناراحت نمی‌شود من حرفی بزنم. طولانی حرف می‌زنم که با دلیل حرف بزنم و به قول معروف حرف و حدیثی در آن نباشد ولی از آقای میثاقی عذرخواهی می‌کنم اگر حرفم طولانی شد. راجع به صحنه هفته قبل هم سر صحنه پنالتی مهدی قایدی صحبت دارم. کارشناسان اکثراً گفتند شبیه سازی مهدی قایدی بوده است.  فکر می‌کنم هیچ دفاعی از عمد نمی‌رود که مهاجم را بزند. یعنی یک فضایی را ایجاد می‌کنند که از من مدافع پنالتی می‌گیرند.

وی افزود: فکر می‌کنم مدافع نساجی پایش را بالا آورد. مهدی قایدی از آن فضا استفاده کرد و دریبل کرد،  پنالتی گرفت. اولش گفتند اصلاً برخوردی  نبوده است. بعد از آن آقای فردوسی پور در برنامه 360 یک صحنه واضح گذاشت و دیگر برنامه فوتبال برتر نتوانست بگوید پنالتی نبوده است. کارشناسان گفتند شبیه سازی بوده و مهدی قایدی می‌خواسته پنالتی بگیرد. کار مهاجم همین است. فضایی که مهدی قایدی ایجاد کرد و توانست پنالتی بگیرد پس برخورد بوده است. یعنی اگر  VAR بود  و آقای عرب براقی پنالتی می‌گرفت کارشناس می‌گفتند پنالتی نبوده است؟ فکر می‌کنم همه موافق این هستیم که آن صحنه پنالتی نبود.

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: امروز سر صحنه رضا میرزایی دو کارشناس آقای نوذر رودنیل گفتند پنالتی نیست و برخورد طبیعی است. این برخورد در بازی ما طبیعی است اما بازی قبل که من کارت زرد گرفتم طبیعی نبود؟ تکل از پشت روی محمد محبی که چند دقیقه قبل از گل نساجی بود آقای میثاقی نشان نداد؟ پشت هجده بازیکن ما قیچی شد. لابد آن صحنه،‌صحنه عادی بازی بود که کارت نداشت! اگر می‌خواهید کارشناسی کنید همه صحنه‌ها را بگذارید. آقای میثاقی یک حرفی هفته پیش گفت، گفتم توضیح بدهم. کارشناسان هم آن صحنه‌ای که می‌بینند را نظر بدهند و از داوران حمایت نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز