خبرگزاری کار ایران

برنامه متفاوت شاگردان پژمان درستکار در اردوی آسیایی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۶۷۴

باتوجه به دعوت از دو گروه مختلف از کشتی‌گیران آزادکار به اردوی آسیایی، دو برنامه متفاوت تمرینی در کمپ تیم‌های ملی در حال اجراست.

به گزارش ایلنا، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا 24 و 25 فروردین در آستانه قزاقستان برگزار خواهد شد. علیرضا سرلک در 57 کیلوگرم، رحمان عموزاد در 65 کیلوگرم، مرتضی قیاسی در 70 کیلوگرم، امیرحسین کاووسی در 79 کیلوگرم و مجتبی گلیج در 97 کیلوگرم نفراتی هستند که در روز اول (24 فروردین) به مصاف حریفان خواهند رفت.

یاسین رضایی در 61 کیلوگرم، حسین ابوذری در 74 کیلوگرم، علیرضا کریمی در 86 کیلوگرم، ارشک محبی در 92 کیلوگرم و امیررضا معصومی در 125 کیلوگرم هم نمایندگان روز دوم (25 فروردین) کشتی آزاد هستند که روی تشک حاضر می‌شوند.

علاوه بر 10 کشتی‌گیری که قرار است در مسابقات قهرمانی آسیا برای تیم ملی کشتی بگیرند، ملی‌پوشان اعزامی به مسابقات جهانی 2022 بلگراد، غیر از محمدحسین محمدیان که در چرخه امسال غایب بود، نیز در این اردو تمرینات‌شان را زیر نظر کادر فنی پیگیری می‌کنند.

بنابراین از روز پنجم فروردین که دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد در کمپ تیم‌های ملی آغاز شده، دو برنامه متفاوت برای ملی‌پوشان آسیایی و ملی‌پوشان مسابقات جهانی صربستان در نظر گرفته شده است.

پیمان بیابانی که به‌عنوان قهرمان کشور قرار بود در وزن 65 کیلوگرم عازم مسابقات قهرمانی آسیا شود، اما به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه دنده، جای خود را به رحمان عموزاد داد نیز همچنان در اردو تمریناتش را پیگیری می‌کند.

بعد از مسابقات قهرمانی آسیا، مدعیان کسب دوبنده تیم ملی که تاکنون در چرخه انتخابی حضور داشته‌اند، خود را برای شرکت در مسابقات جام تختی به‌عنوان سومین مرحله از چرخه داخلی سال 2023 آماده می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز