خبرگزاری کار ایران

مهدی پور: چرا باید از خانه بازی رونالدو را ببینم؟/چهار ماه دریافتی نداشته‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۵۶۲

بازیکن استقلال با دفاع از مدیریت قبلی این باشگاه از عملکرد علی فتح‌الله‌زاده انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی مهدی‌پور، بازیکن استقلال پس از این بازی اظهار کرد: من یک دقیقه راجع به خودم صحبت کنم. به نظرم باید از خودم دفاع کنم. من از روز اول گفتم که با هوادار استقلال رو راست هستم و هر چه دارم برای این تیم می‌گذارم. این چند وقت از جاهای مختلف شنیدم که مهدی‌پور به خاطر پول خودش را به مصدومیت زده است و بازی نمی‌کند. این صحبت‌ها من را خیلی ناراحت کرد. من در سه پنجره نقل‌وانتقالاتی از لیگ قطر پیشنهاد داشتم اما نرفتم.

او افزود: در نیم فصل اول فصل گذشته در کورس قهرمانی بودیم و نرفتم. اول فصل امسال یک پیشنهاد فوق‌العاده داشتم و نرفتم. منتی سر کسی نیست چرا که دوست داشتم و ماندم. فکر می‌کنم حقوقم در استقلال کمتر از نصف پیشنهاد قطری‌هاست. اگر بحث پول برای من بود، من اول فصل می‌رفتم. در ابتدای فصل شرایط خوبی نبود اما من نفر اول با استقلال تمدید کردم چون دوست داشتم بماند. پس بحث پول و پاداش نباید راجع به من انجام شود. من می‌دانم این خط‌ها از کجا می‌رسد. خواهش من از هواداران استقلال این است که گول چنین صحبت‌هایی را نخوردند و گذشته را یادشان نرود. تاکید می‌کنم که منتی نیست. من مهدی‌پور حداقل کاری که می‌توانم بکنم، این است که از حقم دفاع کنم. این شایعه ناراحت‌کننده بود.

بازیکن استقلال درباره حذف این تیم از آسیا به دلیل پرداخت نشدن مطالبات استراماچونی گفت: این بدترین اتفاق ممکن است که می‌تواند رخ دهد. سوالم این است که مدیریت قبلی استقلال چرا تغییر کرد؟ یک مدیر ورزشی چه کار باید می‌کرد که عوض نشود؟ آقای آجورلو به چه دلیل تغییر کرد؟ آقای آجورلو کاری که کرده است به نظر من که در قلب کار هستم، تیم را بدون باخت قهرمان لیگ کرد، ۸۵ درصد پرداخت تا آخر فصل به بازیکنان داشت که اتفاقی بی‌سابقه در استقلال بود. به نظرم او یک تیم فوق‌العاده قوی با یک سرمربی فوق‌العاده خوب بسته است. یک مدیر ورزشی باید چه کار می‌کرد که بماند؟

مهدی‌پور با دفاع از آجورلو بیان کرد: مگر بدهی‌ها برای زمان آقای آجورلو نبود؟ اجازه می‌دادید خودش بماند و این بدهی‌ها را بدهد. اتفاقی که افتاده است این است که آقای آجورلو برکنار شده است. من پارسال ۳۰ بازی برای استقلال کردم و با بدبختی تیم را قهرمان لیگ کردیم، با هواداران خون دل خوردیم و حالا به آسیا نرویم؟ در خانه بنشینیم و بازی کریستیانو رونالدو با پیراهن النصر را در خانه ببینم؟ یک زمانی برای پرسپولیس که حق می‌دهم، بحث ملی بود، کمک شده است. الان بحث استقلال ملی نیست؟ من نمی‌گویم چرا برای پرسپولیس کردند، دستشان درد نکند که کرده‌اند اما الان برای استقلال هم باید بکنند. یک گله نسبت به کادر مدیریتی فعلی است که چهار ماه دریافتی نداشته‌ایم. من پس از یازده سال برای اولین بار بدون دریافتی شب عید به تعطیلات رفته‌ام. شرایط ما واقعا اسفناک است. من حتی نتوانم این ماه اجاره خانه‌ام را بدهم. ما بازیکن جوان داریم که می‌گوید پول به تمرین آمدن را هم ندارد.

او در پایان گفت: ما در این چهار، پنج ماه حضور کادر مدیریتی را از طرف خودم حداقل احساس نکردم. بار تیم را بازیکنان و کادر فنی به دوش کشیده‌اند و متاسفانه کادر مدیریتی را در کنار خودمان نمی‌بینیم. حذف از آسیا برای ما هضم شدنی نیست. من نمی‌توانم درک کنم که ما این همه سختی کشیدیم و قهرمان لیگ شدیم اما نتوانیم به آسیا برویم؟ صحبت‌هایی که ما شنیده‌ایم این بوده که قرار بوده به تیم کمک شود اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. خدا کمکمان کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز