خبرگزاری کار ایران

مهدی‌پور: مصدومیتم برطرف شد/ اتفاقات پایان بازی طبیعی بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۸۸۹

بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌گوید مصدومیتش برطرف شده اما از نظر بدنی شرایطش ایده آل نیست.

به گزارش ایلنا، مهدی مهدی‌پور بعد از بازی پیروزی استقلال مقابل گل‌گهر در هفته بیست و دوم لیگ برتر، اظهار داشت: به خاطر شرایط جدول بازی خیلی حساس بود و بازی حائز اهمیت بود. به نظرم اتفاق خیلی خوبی بود که توانستیم برنده بازی باشیم و یک برد دراماتیک کسب کنیم. امیدوارم هوادارن هواداران خوشحال هستند و به آنها تبریک می‌گویم امیدوارم این بازی‌ها تداوم داشته باشد.  صد در صد نقش هواداران غیر قابل انکار است. بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند اما مدیون هوادارانی هستیم که تا دقیقه نود تیم را تشویق کردند و تیم را تنها نگذاشتند. به همه آنها تبریک می‌گویم و امیدوارم این روند با قهرمانی ما به پایان برسد. 

وی درباره مصدومیتش عنوان کرد: یک مقداری مصدومیتم بد بود چرا که از ناحیه بدی مصدوم شدم. اما خدا را شکر مصدومیتم برطرف شد. از نظر بدنی شرایط ایده آلی ندارم. هفته پیش تمریناتی خوبی داشتم و امیدوارم این هفته هم تمرین می‌کنم بتوانم برای تیم بازی کنم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره اتفاقات پایان بازی گفت: به هر حال طبیعی است گل‌گهر یک بر صفر برنده بازی بوده طی چهار یا پنج دقیقه نتیجه برعکس شده و در همه دنیا این شرایط پیش می‌آید. به نظرم اتفاق دور از ذهنی نبود اما امیدوارم این صحنه‌ها تکرار نشود. همه به بچه‌های ما و هم به بچه‌های گل‌گهر خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم تیم گل‌گهر هم در ادامه راه موفق باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز