خبرگزاری کار ایران

رضاوند: استقلال مگر تیم دولتی نیست، چه کسی باید کمک کند؟/ می گویند 350 میلیارد در باشگاه گم شده، ما چه گناهی داریم؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۵۵۱

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال مگر تیم دولتی نیست؟ این تیم امروز زمین خورده است چه کسی باید کمک کند؟

به گزارش ایلنا، آرش رضاوند پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت:  بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم و فکر می‌کنم حقمان پیروزی در این بازی بود، چرا که موقعیت ها خوبی را در 2 نیمه داشتیم. دم همه هوادارا گرم که در این روزها ما را تنها نگذاشتند.

وی در خصوص حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: متاسفانه این اتفاق افتاد، سال گذشته بدون شکست قهرمان شدیم و این همه تلاش کردیم تا قهرمان شویم من یک سوال دارم اگر تیم در ایران قهرمان شود به او پول می‌دهند؟ خیر یک هزار تومانی هم به این تیم نمی‌دهند. ما رفتیم قهرمان شدیم تا بتوانیم به رقابت های قهرمانی آسیا برویم. با این شرایط تنها دور هم جمع شدیم وبازی می‌کنیم و تک تنها مانده‌ایم. هیچ کس هم از تیم استقلال حمایت نمی‌کند. استقلال مانده است و هوادارانش. زمانی که استراماچونی به تیم ما آمد یک کلاه بزرگی بر سر استقلال گذاشتند کاری ندارم اما چطور می شود یک مربی خیلی راحت قراردادش را فسخ می‌کند و می‌رود و در خانه اش می نشیند و پول دوسالش را می‌گیرد؟ اون موقع هواداران برای دادن پول استراماچونی راهپیمایی کردند امروز هم عصه این موضوع را می خورند. 

بازیکن تیم فوتبال استقلال در ادامه گفت: اگر فردا پولی به استقلال بدهند هیچ فایده‌ای ندارد این هواداران گناه دارند که با این شرایط اقتصادی باز هم به ورزشگاه می ایند تا از تیم محبوبشان حمایت کنند. استقلال را یک گوشه انداختند و هر کسی از راه می رسد یک لگد به او می‌زند. به خدا درست نیست. در این چند روز از خواب که بیدار می شدیم رسانه ها را چک می‌کردیم که ببینیم پول استرا را داده‌اند یا خیر. از استرس مردیم به خدا. ما باید فقط فکرمان در زمین باشد. تیم ما خیلی مشکل دارد. 

رضاوند درباره اینکه تا به امروز بازیکنان تیم استقلال تا به امروز چقدر از باشگاه دریافتی داشتند گفت:  تا به امروز تقریبا 40 درصد قرار داد خودمان را گرفته ایم و من نمی داندم در 45 روز باقی مانده چطور می خواهند 60 درصد دیگر قرارداد ها را پرداخت کنند. اصلا پول گرفتن ما مکافاتی شده است نمی‌توانم درباره آن صحبت کنم. قربانزاده می آید و حرف می‌زند برای یک تیم دیگر این اتفاق افتاد رئیس جمهور رفت و صحبت کرد دمش گرم تیم کشورمان بود رفت تا به لیگ های پایین تر سقوط نکند. سوال من این است که چرا برای تیم ما نرفتند؟ تا دیروز به ما گفتند که این پول پرداخت خواهد شد. چطور می توانستیم اعتراض کنیم؟ استقلال مگر تیم دولتی نیست؟ این تیم امروز زمین خورده است چه کسی باید به این تیم کمک کند؟ دولت باید بیاید و کمک کند. 

وی در پایان در خصوص پولی که در باشگاه گم شده است تصریح کرد: می‌گویند 350 میلیارد پول نیست تقصیر من بازیکن و هوادار چیست؟ مگر خودتان مدیر نیاوردید و در استقلال نگذاستید؟ من کاری ندارم خودتان این مدیر را آوردید. خدا شاهد من زمانی که در سایپا بودم و 250 میلیون طلب داشتم اما بعد از 3 سال این پول را دریافت کردم و این پول یک شاهی هم برای من ارزش ندارد. برای من فایده ندارد که من پولم را امروز می خواهم و بعدا باید بعد از 2 سال برویم و شکایت کنیم تا بتوانیم به پولمان برسیم. بعد از 2 سال هم ما را مقابل هوادار می گذارند تا طلب خودمان را ببخشیم. به خدا در این مدت پول خودمان اصلا مهم نبود و تنها به فکر تسویه استراماچونی بودیم. از جمعه هفته گذشته تا به امروز این پول به درد ما می‌خورد فردا نیایند و بگویند بحث ملی بود نه دیگر این پول به درد ما نمی‌خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز