خبرگزاری کار ایران

مطهری: ایار عیارش را نشان داد/ به گواردیولا هم گفتند تجربه نداری؟ / مگر نساجی آزمایشگاه است؟!

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۵۴۷

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: مگر نساجی آزمایشگاه است که برایش داور بی‌تجربه می‌گذارید.

به گزارش ایلنا، حمید مطهری پس از شکست ۲ بر یک نساجی مقابل گل‌گهر در نشست خبری، اظهار داشت: شروع صحبت‌های من فقط با خداداد افشاریان است. نساجی از لحاظ هوادار و قدمت جزء پنج تیم برتر است اما برای افشاریان متاسف هستم که داوری برای ما می‌گذارد که اصلا او را ندیده‌ام و وضعیت گروه داوری به این شکل است. گل اول گل‌گهر خطا بود و بازیکن حریف پایش را روی سر رضا جعفری آورد. آفساید را می‌برد بالا و سپس پایین می‌آورد‌. نمی‌دانم درمورد گروه داوری چه بگویم؟

وی افزود: مگر نساجی آزمایشگاه است؟ آقای افشاریان به داورانت کاری ندارم. با خودت صحبت می‌کنم. همیشه برای بازی‌های ما از این داورها می‌گذاری. تیم من کم از داوری آسیب دیده که بازهم گروه داوری خام و بی‌تجربه می‌گذاری؟ واقعا ایار عیارش را نشان داد.

سرمربی نساجی عنوان کرد: اصلا نمی‌خواهم باخت را گردن داور اندازم اما این موضوع بارها تکرار شده و هیچکس به جز افشاریان مقصر نیست. آیا جرات دارد برای بازی تیم‌های بزرگ از این داور‌ها بگذارد؟ واقعا برای او متاسف هستم. جالب این جا است گل‌گهر هم ناراضی است. معلوم است این بازی برای داوری که من با وجود ۳۰ سال حضور در فوتبال حرفه‌ای تاکنون او را ندیده‌ام، سنگین است.

مطهری افزود: یک بازی پویا، فعال و واقعا تاکتیکی را دیدیم. بچه‌های من اندازه خودشان دویدند، جنگیدند و زحمت کشیدند.  گل‌گهر واقعا تیم پرمهره‌ای است که فوتبال هم خوب بازی می‌کند اما ما هم در حد بضاعت‌مان جنگیدیم. به بازیکنانم خسنه نباشید می‌گویم‌. عالی کار کردند اما امشب ۲ سوپرگل خوردیم. توپ‌هایی که واقعا گرفتنش خیلی سخت و اصلا مهارنشدنی بود. این هم شانس من است. به تک تک بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم. عالی بازی کردند و جنگیدند. روز گذشته هم گفتم حربه ما باید دویدن و جنگیدن باشد. بازی رفت را در سیرجان ما بردیم و بازی برگشت را تیم قابل احترام گل‌گهر. به هر ۲ تیم خسته نباشید می‌گویم.

وی درخصوص دلیل مشکل نساجی که سبب شده پس از بازی با پرسپولیس تیم دیگری را ببینیم، گفت: از لحاظ  نتیجه موافق هستم که مثل نیم فصل اول نتیجه نگرفتیم اما از لحاظ فرم بازی این موضوع را قبول ندارم. اگر ریزبینانه نگاه کنید، می‌بینید با توجه به وضعیتی که داریم فرم بازی ما خوب است. بارها گفته‌ام به کار تیمی اعتقاد دارم اما چند بازیکن تاثیر گذار نساجی هم نبودند. بچه‌های ما عالی کردند. فرم بازی ما خوب است اما در نیم فصل دوم در ۹ بازی چهار مساوی و ۵ باخت داشته‌ایم. این قابل قبول نیست.

سرمربی نساجی درخصوص ملتهب شدن سکوها پس از گل دوم گل‌گهر، توضیح داد: هواداران عزیز ما هسنتد و هر چه بگویند، روی چشم.

مطهری درمورد اینکه اوایل حضورش در نساجی به او گفته بودند تجربه کادرفنی این تیم پایین است و ای کاش یک آدم کارآزموده و کاربردی که خودش سال‌ها این مسیر را رفته و سرمربی تیم‌های مختلف بوده است، کنارش می‌نشست تا مثل فرهاد مجیدی که مدتی از فراز کمالوند در کنار خود استفاده کرد در مواقع حساس کمک حال او باشد، گفت:  این سوال قابل احترام است و من هم موظف هستم به این سوال پاسخ بدهم اما کاری که در نساجی می‌کنم را می توانید از بازیکنان بپرسید تا مشخص شود چه کسی اینجا کار می‌کند. با این سوال موافق نیستم. حمل بر خودستایی نشود اما خیلی از تیم‌های لیگ برتری دنبال من هستند. آن وقت دنبال دستیار برای من هستید؟

وی افزود: بچه‌ها و کادرفنی من زحمت می‌کشند. خودم نیز تجربه کافی دارم. از خیلی سرمربیانی که می‌گویید باتجربه‌تر هستم اما تاکنون به عنوان سرمربی کار نکرده بودم. این را نباید تبدیل به سوژه کنید. چه مشکلی است؟ گواردیولا هم روز اول از تیم ب بارسلونا به تیم اصلی آمد. آیا کسی به او گفت تجربه کافی نداری؟ شایسته‌سالاری در اروپا حاکم است و هرکس خوب است می‌گذارند. با این سوال مربیانی که می‌خواهند سالم کار کنند و ایده دارند را می‌خواهید به چالش بکشید. من موظف هستم و هیچ موردی ندارد. خیلی صادقانه همم پاسخ دادم اما  دغدغه و مشکل ما چنین سوالی نیست.

سرمربی نساجی درخصوص اینکه تیمش در ۱۰ بازی نتیجه نگرفته است، توضیح داد: من هم گفتم در ۹ هفته ۴ تساوی و ۵ باخت داشته‌ایم. من هم واقعا بابت این موضوع متاسف هستم و فوتبال این چالش ها را دارد.در تمام دنیا پیش می‌آید که تیم‌ها به چنین مشکلاتی بربخورند اما نباید. این موضوع باعث ناامیدی شود. باید روبه جلو پیش برویم و به آینده فکر کنیم. خیلی از این سال‌هه نساجی دغدغه افتادن داشت اما در نیم فصل اول به شکلی نتیجه گرفتیم که اکنون این دغدغه را نداریم. حرف شما متین است و باید در بحث نتیجه‌گیری بهتر عمل کنیم.این وظیفه من است و حرف شما روی تخم چشم‌هایم جای دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز