خبرگزاری کار ایران

مطهری: روح جنگندگی به نساجی بازگشته است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۱۱۰

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: بچه‌های من نشان داده‌اند حس برنده‌خواهی و روح جنگندگی به آن‌ها برگشته و بیدار شده‌اند.

به گزارش ایلنا، حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی با استقلال، اظهار داشت: فردا بازی سختی است اما برای هر دو تیم. هر تیمی واقعا تمرکز بهتری و اشتباهات فردی و تاکتیکی کمتری داشته باشد، می‌تواند در بازی فردا موفق باشد. بچه‌های من نشان داده‌اند حس برنده‌خواهی و روح جنگندگی به آن‌ها برگشته و بیدار شده‌اند.

وی افزود: واقعا آن‌ها شرایط را درک کرده‌اند.از تک تک بازیکنانم راضی هستم و ان‌شاءالله بتوانند فردا یک بازی فوق‌العاده را انجام بدهند تا هواداران‌مان را راضی کنیم. میدانید این مسابقه نکته‌ای کلیدی دارد و آن هم حضور هواداران‌مان است. تشویق بی‌امان آن‌ها می‌تواند تیم ما را رو به جلو کرده و بچه‌ها را به جلو هُل بدهد تا بازی بسیار زیبایی ارائه بدهند. خارج از مسائل فنی و تاکتیکی بازی فردا را یک جورهایی متعلق به طرفداران‌مان می‌دانم. امیدوارم از دقیقه یک تا 90 با تشویق تیم خود، نساجی را رو به جلو هدایت کنند و ما هم بازی منطقی ارائه بدهیم تا بتوانیم آن‌‌ها را شاد کنیم.

سرمربی نساجی عنوان کرد: می‌دانید استقلال هم تیم قابل احترامی است. در 4-3 هفته اخیر هم نتایج خیلی خوبی گرفته است. البته ما هم نساجی هستیم و می‌دانیم از بازی فردا چه می‌خواهیم و باید چه کار کنیم. امیدوارم نکاتی که در تمرینات و جلسات آنالیز خیلی در این هفته روی آن وقت گذاشته‌ایم و فیلم‌های مختلفی از استقلال دیدیم تا  نقاط ضعف و قوت حریف را شناسایی کرده و آن‌ها را در تمرینات عملیاتی و اجرایی کنیم، بتوانیم در بازی به کار ببریم. برای همه هواداران و بازیکنان  در ابتدا آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم در ادامه بتوانیم با سه امتیاز از زمین خارج شویم.

مطهری در خصوص مصدومین و محرومین تیم نساجی، گفت: هفته قبل محمد عباسی و حسن امدادی از ناحیه مچ پا احساس درد داشتند، دو سه جلسه با ما تمرین کردند اما به بازی نرسیدند. شرایطشان خوب نبود. بقیه بازیکنان را در اختیار داریم.

وی در مورد اینکه آیا پیروزی مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی از نظر روحی روی بازی فردا تاثیری دارد، عنوان کرد: بازی اراک واقعا درس بزرگی برای ما داشت. بازیکنان من در شرایط سخت خودشان را از لحاظ ذهنی خودشان را بازسازی کردند و توانستند خیلی خوب در زمین حریف کار کنند. آلومینیوم تیم قابل احترامی است و خیلی خوب بازی می‌کند. حمایت هوادارانش را داشت ولی بچه‌های ما توانستند در آن شرایط سخت از نظر ذهنی بسیار خوب آماده شوند و بتوانیم برنده شویم.

سرمربی نساجی تصریح کرد: تیمی که می‌تواند در آن شرایط خودش را جمع و جور کند، مطمئنم مقابل استقلال هم می‌تواند خیلی خوب و مثبت بازی کند. می‌تواند از بازی امتیاز بگیرد. به تک تک بازیکنانم ایمان دارم. می‌دانم در نهایت تعهد، نهایت تلاش‌شان را می‌کنند تا فردا دل هواداران شاد شود.

مطهری در مورد اینکه عرب براقی داور بازی فردا، در نیم فصل اول اشتباه تاثیرگذار داشت و باعث ضرر نساجی شد، گفت: بازی با آلومینیوم در اراک بود ولی عرب براقی از داوران خوب کشورمان است. اشتباه پیش می‌آید. جا دارد به سیدعلی و تیم داوری هفته قبل تبریک بگویم. واقعا عادلانه و قانونمند قضاوت کردند. باشگاه نساجی چیزی غیر از این نمی‌خواهد.

وی افزود: نمی‌خواهیم بی عدالتی باشد. دوست داریم بازی با عدالت قضاوت شود. امیدوارم عرب براقی قضاوت خیلی خوبی داشته باشد.باشگاه نساجی هیچ موقع قبل از بازی نه بیانیه داده و نه پیش داوری کرده است. هیچ موقع صحبتی نکرده‌ایم. امیدوارم عرب براقی فردا ستاره بازی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز