خبرگزاری کار ایران

مطهری: به مس کرمان تبریک نمی‌گویم و استعفا می‌دهم/ داور به خراب شدن فوتبال کمک کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۶۹۰

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: داور به تیمی که می خواهد فوتبال را خراب کند، کمک کرد.

به گزارش ایلنا، حمید مطهری در نشست خبری پس از شکست نساجی مقابل مس کرمان، اظهار داشت: در هر بازی واقعا به تیم حریف تبریک گفتم ولی به تیم مس کرمان تبریک نمی گویم. با توجه به فرمی که ارائه دادند و اتفاقاتی که در نیمه دوم رقم خورد. نمی دانم، البته این یک سبک است ولی نمی دانم اسمش را چه بگذارم. داور هم به تیمی که می خواهد فوتبال را خراب کند، کمک کرد.

وی افزود: داور باید به رعایت عدالت و فوتبال بازی کردن کمک کند. یکی از دلایل این مدل بازی داور وسط بود. به افشارین با داورانش تبریک می‌گویم که کمک کردند. همه وظیفه داریم به فوتبال کمک و خدمت کنیم. بسیاری در دنیا مثل آرسن ونگر به فوتبال کمک می کنند. خیلی دیگر فوتبال را می‌کُشند. بابت این به مس کرمان تبریک نمی‌گویم.

سرمربی نساجی تصریح کرد: در نیمه دوم فوتبال مدرن و خیلی خوبی ارائه کردیم ولی با توجه به فرم بازی مس، در بازی مدام وقفه ایجاد شد. یک سوم بازی را خواباندند. تا به حال این فوتبال را ندیده بودم. به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم. از مالک و مدیرعامل و مجموعه باشگاه تشکر می‌کنم ولی بسیاری در قائمشهر علیه من و تیمم فعالیت کردند. جرم من این است که می‌خواهم در فوتبال سالم کار کنم.

مطهری گفت: از هیات مدیره تشکر می‌کنم و همین جا استعفای خودم را از سرمربیگری نساجی اعلام می‌کنم. امیدوارم این تیم روزهای خوبی را در آینده ببیند. هرچند با توجه به بودجه و بضاعتی که داریم جایگاهمان در جدول خیلی خوب است اما من ایده‌آل گرا هستم. دوست دارم تیمم برای رده‌های بالا بجنگد. این اتفاق نیفتاد. از همه تشکر و عذرخواهی می‌کنم. استعفای خودم را اعلام می‌کنم.

 

خبر در حال تکمیل می باشد...
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز