خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال

مس کرمان یک - آلومینیوم یک / تساوی در اولین بازی سال جدید

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۳۴۵

دیدار بین تیم‌های آلومینیوم اراک و مس کرمان با تساوی به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، تیم‌های مس کرمان و آلومینیوم اراک در نخستین بازی سال جدید از ساعت ۱۹ امروز در چارچوب مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند.

این مسابقه که دو گل در نیمه اول داشت در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا جدال شاگردان فرزاد حسین خانی و سید مهدی رحمتی برنده نداشته باشد.

داوران: حمید حاج ملک، سید یعقوب حجتی، علیرضا طاهرخانی، مجتبی شجاعی 

ناظر: محمدرضا اکبریان 

ورزشگاه: شهید با هنر کرمان

شرح گل‌ها

مس کرمان یک - آلومینیوم صفر(دقیقه ۴: عارف رستمی): چند دقیقه ای از شروع بازی نگذشته بود که داور نقش بر زمین شدن محمد صبوری در محوطه جریمه آلومینیوم را پنالتی اعلام کرد. عارف رستمی که تنها یک گل با آقای گل لیگ فاصله داشت پشت ضربه پنالتی ایستاد و آن را به کنج دروازه پورحمیدی فرستاد.

مس کرمان یک- آلومینیوم اراک یک(دقیقه ۲۹: وحید محمد زاده): ارسال هانسل زاپاتا از پشت محوطه جریمه با ضربه سر دقیق وحید محمد زاده همراه شد و او گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

ترکیب مس کرمان

آرمان شهداد نژاد، ران یانگیک، حسن مرادیفر، میلاد خدایی،فرزاد جعفری، عارف زینلی، محمد صبوری(۷۳-علی تهامی)، محمد ستاری، محمد قاسمی نژاد، عارف رستمی، معین عباسیان(۷۳-شروین بزرگ) 

آلومینیوم اراک

حسین پورحمیدی، سید مهران موسوی، سید محمداحسان حسینی، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، امیر نوری، مصطفی احمدی، امین جهان کهن(۶۶- محمد هوشمند)، محمود قائدرحمتی، هانسل زاپاتا، محمدرضا آزادی(80-میرهادی میرجوان)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز