خبرگزاری کار ایران

اصولی: در حمایت از قلعه‌نویی کوتاهی نمی‌کنیم/ قرارداد او فعلاً تا پایان جام ملت‌هاست

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۰۰۲

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: توانستیم از بازی‌های فیفا دی که پیش‌روی ما بود بهترین استفاده را ببریم و ۲ بازی خوب برای تیم ملی تدارک ببینیم.

به گزارش ایلنا، احسان اصولی در حاشیه بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران مقابل کنیا اظهار داشت: از این فرصت فیفا دی استفاده کردیم و دو بازی تدارکاتی دیده شد. امروز قرار بود با عراق بازی کنیم، اما عراق این مسابقه را یک‌طرفه لغو کرد و الان با کنیا در حال بازی هستیم. در هدفگذاری کادر فنی و حوزه فنی، انجام بازی و دیده شدن عملکرد بازیکنان قرار داشته است. ضمن اینکه عربستان و امارات هم با کشورهای آفریقایی بازی می‌کنند و این خودش یک نوع سبک و فوتبالی است که در حال اتفاق افتادن است. همچنین بالاخره با زمان کم و شرایطی که ما داشتیم، انجام این دو بازی کار مفید و خوبی بود که توسط فدراسیون در اسرع وقت مهیا شد.

وی درباره شرایط هیئت فوتبال تهران و احتمال برکناری شیرازی گفت: این موضوع خیلی جنبه رسانه‌ای ندارد. به هر حال ساز و کارهای تعریف شده برای برکناری و عزل روسای هیئت‌ها تعریف وجود دارد که اجازه بدهید بعداً در این باره صحبت شود. الان نکته خاصی در این باره ندارم.

اصولی درباره گله‌مندی اعضای تیم فوتبال بانوان و بحث مربوط به هزینه ایاب و ذهاب‌شان گفت: یک اتفاقی چند روز قبل درخصوص تیم ملی بانوان افتاد. باید توضیح بدهم که یکسری اختلافات وجود دارد و یک‌سری سلایق و گرایشات در بعضی‌ها نسبت بر برخی‌ها دیده می‌شود. به نظرم این مسائلی که مطرح می‌شود، بهانه است. ما درخصوص همه تیم‌های ملی وقتی تهیه بلیت سخت می‌شود، این روال وجود دارد که ورزشکاران خودشان بلیت بگیرند و ما بعداً حساب کنیم. به هر حال پشت این ماجراها یکسری اختلافات وجود داشته و در این قالب نمود پیدا کرده است. اینها منافع تیم ملی را تحت شعاع قرار می‌دهد و در فدراسیون و سایر مراجع به آنها رسیدگی می‌شود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره مدت زمان قرارداد امیر قلعه‌نویی عنوان کرد: یکی از شاخصه‌ها و متغیرها در هیئت رئیسه فدراسیون درخصوص سرمربی بدون در نظر گرفتن مصداق این بود که قرارداد تا پایان جام ملت‌ها باشد و بعد از آن بر مبنای آن عملکرد، تمدید یا عدم تمدید قرارداد داشته باشیم. الان اگر برنامه‌ای بیاید، بحث می‌شود، ولی آخرین تصمیم هیئت رئیسه همان موضوع قرارداد تا جام ملت‌ها است. باید بیشتر الان کمک کنیم تا تیم ملی نتیجه خوبی بگیرد و آمادگی خوبی کسب کند.

وی در پاسخ به این سوال که نتیجه مطلوب برای تیم ملی از نظر فدراسیون چیست؟ گفت: برای ما فارق از نتیجه، رضایت مردم و هواداران و آن تیمی که مردم بپسندند، مهم است. قطعاً هدفگذاری قهرمانی است، ولی این شرایط باید مدنظر قرار بگیرد. ضمناً باید قهرمانی را ببینیم تا بالاخره دوم شویم.

اصولی درباره شرایط تیم امید گفت: این یک موضوع مشارکتی بین کمیته المپیک و فدراسیون فوتبال است که باید به جمع بندی برسند.

وی در پایان درباره اینکه امیر قلعه‌نویی در تیم‌های قبلی‌اش نیازمند دو، سه سال زمان برای کسب موفقیت بوده است و این موضوع در تیم ملی با توجه به فرصتی که پیش از این به مربیان خارجی داده شده، دیده نمی‌شود، عنوان کرد: آخرین تصمیمی که گرفتیم، برای همان مربی چشم روشن قرارداد سه ماهه بود. ما یک منطقی داریم و منطق این است که درباره مربیان خارجی موکداً چنین چیزی را دنبال می‌کنیم و وسواس بیشتری داریم. ما در حمایت از قلعه‌نویی به عنوان مربی وطنی کوتاهی نمی‌کنیم و هر کمکی بر بیاید، انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز