خبرگزاری کار ایران

دیدار ماجدی با دبیرکل فیفا/ آخرین وضعیت حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۴۵۲

سخنگوی فدراسیون فوتبال جزییات دقیق‌تری از سفر سرپرست و دبیرکل این مجموعه به اروپا اعلام کرد.

 به گزارش ایلنا، احسان اصولی در مورد سفر میرشاد ماجدی و حسن کامرانی‌فر به سوئیس اظهار داشت: سفر ماجدی و کامرانی‌فر به سوئیس هر کدام موضوعات خاص خودش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارد و همزمان بودن سفر آنها به معنای اشتراک جلسات شان نیست. یکی از مسائل مربوط به ‌‌‌‌‌لباس تیم ملی است. بسته لباسی که تیم ملی می‌خواهد در جام جهانی از آن استفاده کند باید در فیفا عرضه شود. باید تاییدیه لباسی که برند مجید تهیه کرده از لحاظ طرح و فرم، گرفته شود و نام این شرکت بین شرکت‌هایی که قرار است در جام جهانی لباس‌های خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ عرضه کنند رجیستر شود.

وی افزود: قرار است در خصوص ابعاد و طرح لباس جلسه توجیهی برگزار شود و این طرح در کمیته مسابقات و مجموعه فیفا ثبت شود. همچنین ماجدی جلسه‌ای با دبیرکل فیفا خواهد داشت. ضمن اینکه از کمپ تیم ملی در اتریش که برای فیفادی شهریور در نظر گرفته‌ایم بازدید خواهد کرد تا امکانات و شرایط حاکم که در این اردو تدارک دیده شده بررسی کند. ان‌شاءالله بحث دو بازی که قرار است در این اردو برگزار شود، در جریان این سفر قطعی شود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد مذاکرات در خصوص پول بلوکه‌شده ایران در فیفا و همچنین فرآیند انتخابات در جریان این سفر توضیح داد: در جلسه‌ای که بین ماجدی و دبیرکل فیفا برگزار خواهد شد موضوعات مختلفی مثل مطالبات ما در فیفا و مکاتبات این چنینی بحث خواهد شد. ان‌شاءالله ماحصل این موارد به نفع فوتبال ملی ما باشد.

اصولی در خصوص اینکه آیا حریفان تدارکاتی تیم ملی در فیفادی آتی قطعی شده‌اند، پاسخ داد: کارهای نهایی انجام شده و با یکی از دو تیم قرارداد نیز امضا شده است. البته نهایی شدن قرارداد و امضای دو طرف مقداری جنبه محرمانگی دارد که این موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نیز به زودی اعلام خواهیم کرد. روز گذشته جلسه‌ای با دراگان اسکوچیچ پس از بازگشت وی از اصفهان انجام دادیم. قرار است امروز برای تماشای بازی چند لژیونر کشورمان به قطر برود. از 21 شهریور اردوی تیم ملی با نفرات داخلی در تهران آغاز خواهد شد. احتمال دارد در این اردو نیز یک بازی تدارکاتی داشته باشیم که حریف تیم ملی در این دیدار می‌تواند داخلی یا خارجی باشد.

وی ادامه داد: اسکوچیچ خیلی روی این موضوع که حریف تیم ملی در تهران داخلی باشد یا خارجی اصراری نداشت و ممکن است یک تیم ایرانی که هنوز انتخاب نشده به مصاف تیم ملی برود. در فاصله 21 تا 27 یا 28 شهریور که تیم به اتریش اعزام خواهد شد، یک مسابقه دوستانه برگزار خواهیم کرد، اما اسکوچیچ جای تاکید روی اینکه این حریف داخلی یا خارجی باشد، تاکید کرد که یک بازی برگزار کنیم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا غیبت تماشاگران در هفته اول به دلیل نامه‌هایی بوده که فیفا به کشورمان ارسال کرده است، توضیح داد: موضوع غیبت تماشاگران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دوستان در سازمان لیگ پیگیری می‌کنند. اطلاعات تکمیل‌شده‌ای حاصل نشده که بخواهم بگویم و جمع‌بندی و تصمیم خاصی صورت نگرفته است، ان‌شاءالله به زودی شاهد اتفاقات خوبی باشیم و سمت و سوی موضوع به جایی برود که از وجود و حضور تماشاگران در ورزشگاه محروم نمانیم.

اصولی در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال عنوان کرد: روز گذشته با حضور روسای کمیته‌های فوتسال هیات‌های استانی و استعدادیاب‌های خودمان در سراسر کشور کلاس دانش‌افزایی داشتیم. اساتید حوزه مدرسی فوتسال مثل علی تارقلی‌زاده که از چهره‌های شناخته‌شده و از پایه‌گذاران فوتسال در سطح آسیا و حتی جهان است در این کلاس حضور داشتند. متاسفانه کنفدراسیون فوتبال اسیا تارقلی‌زاده را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از دست داده و توفیق حضور او  در AFC را برای استفاده از پتانسیلش ندارد. ناصر صالح و علی صانعی از مدرسان این کلاس بودند. از پیشکسوتان به نام فوتسال مثل حسین شمس، تارقلی‌زاده، علی رعدی و ناصر صالح تجلیل به عمل آمد.

وی تصریح کرد: به زودی تورنمنتی بین قاره‌ای با حضور 6 کشور در تایلند برگزار خواهد شد. تیم ما نیز برای حضور در این مسابقات به به این کشور می‌رود. از دوم تا هفدهم شهریور اردوی تیم ملی شکل می‌گیرد و هفدهم به تایلند اعزام می‌شود و تا  27 شهریور در این کشور حضور دارد. سپس ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌به تهران بازمی‌گردیم و تیم ‌حدود 5 مهر نیز برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به کویت اعزام می‌شود.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ان‌شاءالله تیم ملی فوتسال که سکودار قهرمانی آسیا بوده و هست در این رقابت‌ها نیز با آمادگی کامل شرکت می‌کند. وحید شمسایی تلفیقی از جوانان و باتجربه‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جمع کرده است.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز