خبرگزاری کار ایران

پورحمیدی: سه سال تلاش کردم به تیم ملی برسم / قلعه نویی به جوانان بها داد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۹۷۴

دروازه بان تیم آلومینیوم اراک درباره دعوت شدن به اردوی تیم ملی فوتبال صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، حسین پورحمیدی درباره حضور در اردوی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: خداراشکر کلی زحمت کشیدیم، در دو سه سال اخیر تلاش کردم که به تیم ملی برسم، از آقا سید مهدی رحمتی و آقا اشکان نامداری تشکر میکنم که به من کلی انگیزه دادند که به تیم ملی برسم. از امیرخان قلعه نویی هم تشکر می کنم که به جوانان اهمیت دادند و تلاش شان را دیدند. 

او ادامه داد: امیدوارم لایق این اعتماد باشم. تا روز آخر نمی دانستم که دعوت شده ام. خداراشکر که دعوت شدم و تمام تلاشم را می کنم که اعتماد امیرخان را جلب کنم. 

پورحمیدی درباره مسیرش برای رسیدن به تیم ملی اظهار داشت: این لطف خدا بود. فرقی ندارد که کجا بازی کنم، فقط خدا وقتی تلاش کسی را می بیند صد در صد به تیم ملی دعوت می شود چه در آلومینیوم باشد چه در استقلال و پرسپولیس.

او درباره اینکه دعوت شدنش به تیم ملی نشان می دهد توجه به مسابقات لیگ برتر افزایش داشته است، گفت: بله، درست است، ما الان کلی بازیکن خوب در آلومینیوم داریم و امیدوارم راه را باز کنیم که بچه ها هم بیایند.

پورحمیدی درخصوص حضور مربی ایرانی روی نیمکت تیم ملی گفت: امیرخان واقعا این کارشان تحسین دارد چون به جوانان بها داد و جوانان را دعوت کرد. امیدوارم تمام جوانان تلاش کنند که لایق این اعتماد باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز