خبرگزاری کار ایران

شکوری: اقتدار و منطق قلعه‌نویی امکان بروز حواشی ملی‌پوشان را کاهش می‌دهد/ در تیم ملی نیاز به پوست اندازی داریم/ در کنار سرمربی باید 5 دستیار ایرانی پرورش بدهیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۶۳۲

پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است در این سال‌هایی که مربی بوده آنقدر سیاست و منطق دارد که بداند با هر بازیکنی چطور برخورد کند. اینکه خداداد عزیزی گفته هر کسی نمی‌خواهد با این سرمربی کار کند، از تیم ملی برود کاملاً درست است.

ابراهیم شکوری در گفتگو با ایلنا، پیرامون انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: تبریک می گویم.به عنوان شاگرد ایشان خوشحال هستم که چنین اتفاقی افتاد. امیدوارم با حضور ایشان آن تحول و پوست اندازی که تیم ملی نیاز دارد، عملی شود. شاهد حضور نسل جدیدی در تیم ملی باشیم.

وی افزود: وقتی مربی ایرانی انتخاب شده است باید همانند مربی خارجی به او امکانات، فرصت و شرایط مالی فراهم شود. تا خیال‌مان بابت آینده تیم ملی راحت باشد. برای مربیان حضور در رده باشگاهی شرایط مالی بهتری فراهم می‌کند. حالا که قلعه‌نویی با فداکاری به تیم ملی رفته باید از او حمایت شود. 

پیشکسوت فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا همانند زمان اسکوچیچ می‌توان دغدغه داشت که در تیم ملی شاهد اختلاف باشیم، تصریح کرد: معتقدم امیر قلعه‌نویی آنقدر اقتدار دارد که در این موضوع کارش را به خوبی پیش ببرد. دوم او در این سال‌هایی که مربی بوده آنقدر سیاست و منطق دارد که بداند با هر بازیکنی چطور برخورد کند. اینکه خداداد عزیزی گفته هر کسی نمی‌خواهد با این سرمربی کار کند، از تیم ملی برود کاملاً درست است. چرا که تصمیم گیرنده اصلی سرمربی تیم است. 

شکوری در خصوص لیست جدید تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: قلعه نویی مربی است که از دل لیگ آمده و دانه دانه بازیکنان را با مطالعه خصوصیات آنها دعوت کرده است. طبیعی بود که در لیست جدید شاهد تغییرات باشیم. درباره مهدی قایدی هم باید بگویم منکر توانایی‌های او نیستیم. اما شاید در پست او افراد توانمندی حضور داشتند یا در پازل تاکتیکی مربی تیم، آن نفرات بیشتر به کار می‌آمدند.

وی در خصوص دستیاران سرمربی جدید تیم ملی گفت: به نظرم اگر می توانند 5 مربی ایرانی به عنوان دستیار سرمربی انتخاب کنند. همانطور که در قضیه بازیکنان نیاز به پوست اندازی داریم در قضیه دستیار مربی هم نیاز داریم که افرادی را به تیم ملی ببریم تا کار یاد بگیرند. قلعه‌نویی در زمینه مربیگری استاد است و دستیاران ایرانی در کنار او می توانند به آینده فوتبال کمک کنند. بنابراین معتقدم که تا 5 مربی ایرانی می‌توانند به عنوان دستیار قلعه‌نویی فعالیت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز