خبرگزاری کار ایران

نشست خبری سرمربی بارسلونا پیش از الکلاسیکو

ژاوی: می‌خواهیم مقابل رئال مادرید توپ را در اختیار داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۸۲۹

بارسلونا آماده است تا برای چهارمین بار در این فصل با رئال مادرید رو به رو شود و ژاوی در نشست خبری پیش از این بازی حضور یافته است.

به گزارش ایلنا، بارسلونا دو مسابقه از سه رویارویی اخیر با رئال مادرید را با برتری پشت سر گذاشته است. ژاوی همچنین در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی خود تقریباً همزمان با کارلو آنچلوتی با رسانه‌ها صحبت کرد.

در مورد بازی: "سعی خواهیم کرد کنترل توپ را در اختیار داشته باشیم. می‌خواهیم بهتر از بازی کوپا دل ری باشیم. رئال مادرید اخیراً عملکرد بسیار خوبی داشته است. فکر می‌کنم تمایل برای پیروزی دو تیم 50-50 است. ما هواداران خود را داریم و آن‌ها از ما حمایت خواهند کرد، اما فکر می‌کنم بازی فردا 50 درصد برای هر دو تیم است. اگر فردا برنده شویم، پیروزی بسیار مهمی خواهد بود. با این حال، مطمئناً این نتیجه قهرمان لیگ را تعیین نخواهد کرد."

در مورد مصدومیت پدری: "این‌ بازی‌ها از جمله مسابقاتی هستند که باید در آن 100 درصد آماده باشید. اگر احساسات خوب نیستند، نیازی به تحمیل چیزی نیست. این بازی فینال نیست و هنوز 12 مسابقه باقی مانده است، تعیین کننده نیست. ما نمی‌خواهیم پدری را تا دو ماه دیگر از دست بدهیم."

در مورد رقابت آرائوخو و وینیسیوس: "آرائوخو از نظر بدنی قوی و سریع است، او حریف را خیلی خوب می‌خواند. او یک رهبر، تهاجمی و یک مدافع میانی سطح بالا است. وینی همچنین بازیکن بزرگی است، او شخصیت قوی نیز دارد، نه فقط رونالد."

درباره اظهارات دیگو سیمئونه: "یک چیز نتیجه است و نکته دیگر سبک است. ما هرگز آن را تغییر نخواهیم داد. ما همیشه با فشار بالا به زمین خواهیم رفت و می‌خواهیم توپ را در اختیار بگیریم. ایده تغییر نکرده است. بارسلونا با گل کومان یک بر صفر لیگ قهرمانان اروپا را برد و کسی چیزی نگفت. من مجبور نیستم کسی را متقاعد کنم."

در مورد ماجرای نگریرا و شایعات تبانی در داوری: "ما با لاپورتا زیاد صحبت کردیم. هر چه او می‌گوید مستقیماً به بقیه می‌رسد. من نمی‌خواهم در مورد آن صحبت کنم زیرا قبلاً چیزهای زیادی گفته شده است. ما باید روی بازی فردا تمرکز کنیم."

در مورد رافینیا: "او فوتبالیستی است که من دوستش دارم، او می‌داند که چگونه در بازی‌های سخت کار کند و انتقادات را بپذیرد. او در اولین سال حضورش در بارسلونا چیزهای زیادی را ثابت کرده است. من برای او خوشحالم، او لیاقت این را دارد. رافینیا خوب است، او آرام است. در مورد دعوت نشدن به تیم ملی با او صحبتی نکردیم. من نمی‌توانم در اتفاقاتی که در تیم ملی برزیل رخ می‌دهد دخالت کنم زیرا به من مربوط نیست."

درباره ژول کنده و آرائوخو: "ما خوش شانس هستیم که کنده و آرائوخو را داریم که هر دو می‌توانند در موقعیت‌های مختلف خود را وفق دهند. بسته به بازیکن حریف، خواهیم دید که از کجا می‌توانیم بهترین استفاده را از توپ ببریم. خیلی خوب است که می‌توانیم چنین موقعیت‌هایی را تغییر دهیم."

درباره غیبت دمبله-پدری: "حتی در غیاب پدری و دمبله هم می‌توانیم به بهترین سطح برسیم. ما قبلاً این کار را با غیبت لواندوفسکی و پدری انجام دادیم."

درباره گاوی: "فکر می‌کنم از اولین باری که شنیدم گاوی قصاب است، مدت زیادی می‌گذرد. من می‌دانم این نظرات از کجا می‌آید. ما باید از او محافظت کنیم. او خوب تمرین می‌کند با نیت بد پیش نخواهد رفت."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز