خبرگزاری کار ایران

ژاوی: از پیروزی بارسا راضی‌ام اما از بازی نه/ درگیری؟ این ال‌کلاسیکو است اما همیشه با احترام

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۳۴۴

سرمربی بارسلونا بعد از برد تیمش در الکلاسیکو مقابل رئال اعلام کرد از بازی کاتالان‌ها راضی نیست.

به گزارش ایلنا، بارسلونا در دو دیدار قبلی لیگ اروپا و لالیگا شکست خورده بود، امشب در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری میهمان رئال بود و در نهایت با گل به خودی ادر میلیتائو به برتری رسید.

ژاوی تایید کرد که از نتیجه این دیدار راضی است، اما معتقد است که این نتیجه تنها برتری کمی به تیمش برای دیدار برگشت می‌دهد.

او به خبرنگاران گفت: "نتیجه خیلی خوب است، بازی برگشت هنوز باقی مانده است. از کار تیم راضی هستم. ما به رئال که معمولا در زمینش صاحب موقعیت‌های زیادی می‌شود، فرصت‌های خیلی کمی دادیم و امروز آن‌ها تا دقیقه 89 هیچ موقعیت جدی‌ای نداشتند. 

یم تلاش زیادی در این دیدار به خرج داد تا بتوانیم در دوئل‌ها پیروز شویم و توپ را در جلوی زمین تصاحب کنیم.

ما مقابل تیمی سطح بالا که فرصت‌های زیادی به ما نداد، به خوبی از هم حمایت کردیم، اما نمی‌توانیم اجازه بدهیم که تیم حریف بر ما مسلط شود. از نتیجه راضی هستم، اما از بازی نه.

با این نتیجه شرایط برای بازی برگشت کمی تغییر کرد و ما کمی برتر هستیم، اما این تیم رئال خیلی قدرتمند است و آن‌ها در بازی برگشت باید مقابل هواداران ما بازی کنند. اگر شکست خورده بودیم هم همین را می‌گفتم که بازی برگشت یک ماه دیگر است."

او همچنین در مورد درگیری‌های زیاد در دیدار امشب گفت: "این ال‌کلاسیکو است اما همیشه با احترام."

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز