خبرگزاری کار ایران

دیدار مهم تاج: میزبانی از تیم‌های عربستانی در ایران برطرف شد؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۴۷۶

رییس فدراسیون فوتبال ایران با رییس فدراسیون فوتبال عربستان سعودی دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، هفتاد و سومین کنگره فیفا روز گذشته(سه‌شنبه) در کشور رواندا برگزار شد و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و یاسر المسحل رئیس فدراسیون عربستان ضمن دیدار با یکدیگر درباره موارد گوناگون به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

این دیدار پس از آن صورت گرفت که در تاریخ پانزدهم اسفندماه کشورهای ایران و عربستان موافقت کردند ظرف حداکثر دو ماه، روابط دیپلماتیک خود را از سر گرفته و سفارت‌خانه‌ها و نمایندگی‌ها را بازگشایی کنند. 

روابط فدراسیون‌های ورزشی دو کشور هم مطابق اتفاقات گذشته به صورت کامل قطع بوده و توافق اخیر رویداد مناسبی بود تا در اولین قدم فدراسیون فوتبال ایران برای ازسرگیری روابط ورزشی پیشقدم شود.

26 اسفندماه سال 1394 بود که سرانجام فشارهای سعودی‌ها جواب داد و کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما گزینه کشور ثالث را به عنوان میزبان بازی‌های نمایندگان ایران با عربستان انتخاب کرد، پس از دی ماه سال 1398 بود که لغو میزبانی از تمامی تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در دستورکار AFC قرار گرفت.

طی این مدت رویارویی نمایندگان ایران با باشگاه‌های سعودی در کشورهای حوزه خلیج فارس برگزار شد و همچنین تیم‌های ملی دو کشور هم حتی دیداری با یکدیگر نداشتند.

تصویر تاج کنار رییس فدراسیون فوتبال عربستان نشان می‌دهد باید به زودی شاهد بیانیه جدیدی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر لغو تصمیم میزبانی در کشور ثالث باشیم و میربانی از تیم‌های عربستانی در خاک ایران انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز