خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال

فولاد صفر - استقلال 2 / پشت سر گذاشتن پرسپولیس با شکست تیم منصوریان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۷۶۰

تیم استقلال تهران در بازی خارج از خانه مقابل فولاد خوزستان به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، تیم‌های فولاد و استقلال تهران در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال از ساعت 19 امروز در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف هم رفتند.

در نیمه نخست این دیدار با توجه به ارائه بازی مناسب از سوی هر دو تیم هیچ گلی رد و بدل نشد تا استقلال و فولاد با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

در نیمه دوم تیم استقلال در حملات برنامه بیشتری در زمین پیاده کرد که حاصل آن دو گل توسط کوین یامگا و مهدی قایدی بود. با این دو گل ریکاردو ساپینتو تیمش را با پیروزی برابر شاگردان علیرضا منصوریان از زمین خارج کرد و به صدر جدول رده بندی نزدیک‌تر شد.


تیم داوری

داوران: محمدحسین زاهدی‌فرد، علیرضا ایلدروم، وحید سیفی و شاهین یزدانی، ناظر: محمود رفیعی

اخطار

کارت زرد

سعید مهری(43) و سید حسین حسینی(2+90) از استقلال

محمدرضا غبیشاوی(69) از فولاد


شرح گل

فولاد صفر - استقلال یک / کوین یامگا، دقیقه 52: کرنر ارسالی از سوی مهری با ضربه سر محبی همراه شد تا یامگا در دهانه دروازه فولاد گل اول تیمش را به ثمر برساند.(تماشای ویدیوی گل)

فولاد صفر - استقلال 2 / مهدی قایدی، دقیقه 77: فرار دیدنی پیمان بابایی و پاس عالی او به قایدی، این بازیکن را در مقابل دروازه فولاد قرار داد تا این بازیکن با یک شوت محکم گل دوم را به ثمر برساند.(تماشای ویدیوی گل)


فولاد خوزستان

کریستوفر کنت، مهدی شیری، ایوب والی، حمید بوحمدان(الکساندر آلگریا، 68)، علیرضا کوشکی، اشکان دژاگه، روبرتو تورس، عارف آغاسی، سعید واسعی، سینا مریدی(محمد آبشک، 68) و سعید آقایی

استقلال تهران

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، سعید مهری(امید حامدی فر، 72)، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری(پیمان بابایی، 72)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز