خبرگزاری کار ایران

قلعه نویی گزینه محتمل سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۳۵۵

سرمربی تیم گل گهر سیرجان به احتمال زیادی به زودی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امیرقلعه نویی، سرمربی تیم گل گهر سیرجان در حال حاضر محتمل‌ترین گزینه هدایت تیم ملی فوتبال ایران است.

فدراسیون فوتبال ایران پس از عدم ادامه‌ همکاری با کارلوس کی روش -سرمربی فعلی تیم ملی قطر- اعلام کرد برای انتخاب جانشین او عجله‌ای ندارد.

با توجه به تکرار حذف ایران در دور گروهی جام جهانی قطر طرفداران فوتبال خواستار حضور سرمربیان به نام روی نیمکت تیم ملی شدند اما گزینه‌های خارجی یکی پس از دیگری کنار رفتند.

درحالیکه اسامی مربیان نام آشنایی مانند وینچنزو مونتلا، خوزه مورایس و پاکو خمز برای نیمکت تیم ملی اعلام شد اما هیچ یک از آن‌ها انتخاب نشدند و حتی فلیکس سانچز، سرمربی پیشین تیم ملی قطر، هم امشب پیشنهاد اکوادور را پذیرفت تا هیچ گزینه خارجی دیگری روی میز مدیران فدراسیون باقی نماند.

از میان گزینه‌های داخلی در حال حاضر امیر قلعه نویی انتخاب محبوب فدراسیون است که گفته می‌شود به زودی در این سمت منصوب می‌شود. تیم ملی برای فیفادی مارس آماده می‌شود و قرار است در تاریخ سوم فروردین ماه سال جدید در تهران با روسیه دیدار دوستانه برگزار کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز