خبرگزاری کار ایران

جان واریو: تفاوت فرهنگی باعث محرومیت ساپینتو شده است/ این استقلال ظرفیت قهرمانی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۹۴۰

بازیکن سابق استقلال می گوید آبی پوشان در جام حذفی‌ هم مانند لیگ با برنامه ظاهر شوند زیرا پتانسیل و ظرفیتش را دارند

به گزارش ایلنا، استقلال در فصل بیست و یکم لیگ برتر بعد از 9 سال توانست قهرمان لیگ برتر شود و جام قهرمانی در دستان کاپیتان این تیم بالای سر برود. با این وجود، مجیدی ترجیح داد راهی امارات شود و با تیم قهرمان ادامه ندهد. در چنین شرایطی ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی جدید آبی پوشان انتخاب شد.

تیم او جز بالانشینان لیگ برتر است اما او بازی‌های زیادی را به دلیل محرومیت از دست داده است. در چنین شرایطی به سراغ  فابیو جان واریو بازیکن برزیلی و پیشکسوت استقلال رفتیم تا در خصوص آخرین شرایط این تیم و تفاوت فرهنگی ساپینتو به صحبت بپردازد. گفتگوی این بازیکن با ایلنا را می‌خوانید:

*طبق قرعه جام حذفی استقلال باید به مصاف پارس جنوبی برود. ارزیابی‌تان چیست؟

قرعه‌کشی خوبی انجام شد. تمام تیم‌هایی که در این مرحله حضور دارند را باید تیم‌هایی قدرتمند بدانیم زیرا رسیدن به جمع ۸ تیم پایانی جام حذفی کار آسانی نیست. امیدوارم هر تیم لایق است موفق شود و تیم‌ها مزد تلاش‌شان را بگیرند. استقلال مقابل پارس جنوبی بازی خواهد کرد و بازی سختی در انتظار آبی‌ها خواهد بود. اصلا تصور نکنید این دیدار آسان است. جام حذفی جام شگفتی‌ها است و نمی‌توانیم تیمی را دست کم بگیریم. این دیدار فرصتی برای پارس چنوبی است تا توانایی‌هایش را نشان دهد. قطعا این تیم حریف دست و پا بسته‌ای نخواهد بود.

*انتظار شما از تیم در جام حذفی چیست؟

امیدوارم استقلال در جام حذفی‌ هم مانند لیگ با برنامه ظاهر شود زیرا پتانسیل و ظرفیتش را دارد و قطعا می‌تواند قهرمان شود. استقلال در حال حاضر توانایی بالایی دارد. آن‌قدر بازیکن با کیفیت در این تیم وجود دارد که هواداران استقلال امید داشته باشند تیم محبو‌ب‌شان در هر دو جام بدرخشد.

*وضعیت فعلی استقلال را چطور بررسی می‌کنید؟

اتفاقات خوبی برای استقلال در لیگ رخ داده است. قهرمانی در لیگ گذشته بار روانی را روی استقلال بالا برد. ساپینتو اما با ارائه راهکار مناسب، انسجام تیمی را بالا برد و با افزایش سطح روحی و روانی این تیم را به بردهای پیاپی رساند. امیدوارم استقلال در ادامه لیگ هم روندش را حفظ کند.

*به نظر شما حواشی درباره غیبت ساپینتو روی تیم تاثیرگذار بود؟

ساپینتو اگر بیشتر در مباحث فنی تمرکز بیشتری داشته باشد شانس قهرمانی استقلال بالاتر می‌رود. ساپینتو انسانی بسیار رئوف است اما شاید تفاوت فرهنگی باعث شده تا این حواشی شکل بگیرد و او دچار محرومیت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز