خبرگزاری کار ایران

ماجدی: تیم ملی جوانان حاصل تلاش‌هایش را می‌بیند/ تیم ملی عراق را شکست می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۸۸۹

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: باید نتیجه دو سال زحمت شبانه روزی برای موفقیت تیم جوانان با صعود به جام جهانی حاصل شود.

به گزارش ایلنا، کادرفنی تیم ملی فوتبال جوانان ایران شامگاه امروز جمعه جلسه فنی با بازیکنان تیم برگزار کرد.

آنالیز فنی بازی های قبلی عراق و بررسی نقاط ضعف و قوت این تیم در نشست فنی امشب مورد توجه اعضای تیم قرار گرفت.

پس از صحبت های مربیان با بازیکنان میرشاد ماجدی رئیس کمیته جوانان و عضو هیأت رئیسه همراه با تمام اعضای تیم از جمله‌ تدارکات، کادر پزشکی، رسانه ای و ... در بین بازیکنان حاضر شد.

ماجدی در این نشست ضمن تقدیر از زحمات اعضای تیم به آنها قول داد هرگونه‌همکاری از سوی ریاست فدراسیون و مجموعه هیأت رئیسه در حال پیگیری است تا تمام کاروان تیم با آرامش خاطر به فکر هدف نهایی خود که قهرمانی در جام ملت های آسیاست برسد.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال یادآور شد: باید نتیجه دو سال زحمت شبانه روزی برای موفقیت تیم جوانان با صعود به جام جهانی حاصل شود.

ماجدی تاکید کرد: تمام اعضای تیم ملی جوانان در کنار همدیگر پازل های موفقیت را تکمیل کرده اند. مطمئن هستم می توانید عراق را شکست دهند. فقط کافی است تمرکز کافی داشته باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز