خبرگزاری کار ایران

مسی دست از سر رونالدو برنمی‌دارد: CR7 در عربستان آرامش ندارد!

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۸۰۴

کریستیانو رونالدو پس از شکست مقابل الاتحاد عربستان از سوی طرفداران تیم رقیب با تشویق لیونل مسی رو به رو شد.

به گزارش ایلنا، کریستیانو رونالدو در جریان شکست یک بر صفر پنج شنبه شب النصر مقابل الاتحاد با اشاره به رقیب دیرینه خود یعنی لیونل مسی مورد تمسخر هواداران حریف قرار گرفت.

در حالی که رقابت قهرمانی در لیگ حرفه‌ای عربستان نزدیک دنبال می‌شود، شبی ناامیدکننده برای فوق ستاره پرتغالی رقم خورد که تیمش با یک گل نتیجه بازی را واگذار کرد.

علیرغم به ثمر رساندن 8 گل در هفت بازی اخیر، برنده 5 توپ طلا نتوانست تیمش را به پیروزی برساند. او با خشم زمین مسابقه را ترک کرد و پیش از رسیدن به تونل ورزشگاه بطری‌های آب کنار زمین را با ضربه پا پرتاب کرد.

خشم رونالدو و لگد به بطری آب میان تشویق ستاره آرژانتینی!

و هواداران داخل استادیوم، نه برای اولین بار در این فصل، به سرعت به فوق ستاره پرتغالی طعنه زدند و در حالی که رونالدو از تونل عبور می کرد، شعارهای "مسی، مسی" در اطراف زمین به صدا درآمد.

اوایل این هفته، مهاجم سابق رئال مادرید و منچستریونایتد نیز در جریان پیروزی 3-1 النصر مقابل الباطین توسط یک بازیکن جوان که فریاد می‌زد "لیونل مسی بهتر است" در تونل مورد تمسخر قرار گرفت.

در حالی که هر دو بازیکن به پایان دوران حرفه‌ای خود نزدیک می‌شوند، بحث های داغ مداوم در مورد اینکه چه کسی بهتر است وجود دارد، بحثی که مطمئناً هرگز حل نخواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز