خبرگزاری کار ایران

منهاجی: قرار نیست همیشه اینقدر بدشانس باشیم/ در صحنه‌های یکسان قضاوت یکسان نبود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۸۵۶

مربی تیم فوتبال مس کرمان از داور دیدار این تیم مقابل فولاد گلایه کرد.

به گزارش ایلنا، آرتا منهاجی  در نشست خبری بعد از بازی مس کرمان و فولاد خوزستان، اظهار داشت: در ابتدا دوست دارم از جانب خودم، به تاکید سرمربی تیم و تاکید بازیکنان، تشکر کنم از تک تک طرفداران و هواداران تیم که به ورزشگاه آمدند و تیم را حمایت کنند. واقعاً بازیکنان تلاش خود را کردند که آنها را خوشحال و راضی به خانه برگردانند. خیلی هم برای این موضوع تلاش کردند و امیدواریم که این همیت و یکپارچگی که دارند همینطور ادامه پیدا کند و ما این مراحل و بازی‌های حساس را از آنها عبور کنیم. دست تک تک آنها را می‌بوسیم.

وی افزود: در مورد بازی باید بگویم خیلی هجومی بازی کردیم و همانطور که مدنظرمان بود حمله کردیم و به گل رسیدیم. مهمترین چیز این بود که حملات‌مان را ادامه دادیم. ضمن احترام به باشگاه بزرگ فولاد،  5 یا 6 موقعیت خیلی خوب داشتیم. باید به گل‌های بیشتری می رسیدیم. بازی طوری بود که شایستگی سه امتیاز را به طور کامل داشتیم. قرار هم نیست که ما همیشه اینقدر بدشانس باشیم. چه در حملاتی که می‌کنیم چه در گل‌هایی که دریافت می‌کنیم نقش اتفاقات اینقدر پررنگ باشد. مطمئن هستیم که شانس هم بالاخره به ما رو خواهد کرد. 

نکته مهم این است که در رختکن تیم متحد هستیم و باقی می‌مانیم. حالا این موضوع را در بیرون رختکن هم با کارهایی که می‌شود شاهد هستیم. مطمئن هستم که این روند رو به بالا است و به جاهای بهتری ختم خواهد شد. اصلاً نمی‌توانم بگویم که از بازی راضی هستیم. متاسفیم به آن چیزی که مستحقش بودیم،‌دست پیدا نکردیم. با وجود این تعداد حملات می توانستند سه امتیاز بگیرند. 

درباره داوری فکر می کنم از آنجایی که ما صحنه را دیدیم که منجر به گل فولاد خوزستان شد فکر می کنم خطا بود و گرفته نشد. این صحنه‌ها چندین مرتبه تکرار شد و تیم حریف روی ضربات ایستگاهی خیلی مهارت دارند. برای آنها ضربه ایستگاهی خیلی اهمیت دارد و برای ما که مقابل آنها بازی می‌کنیم خیلی خطرناک است. خیلی راحت برای آنها خطا گرفته می شد. احساس ما این است که دوگانگی داریم در صحنه‌هایی که از لحاظ اتفاق و دید ما یکسان بود، قضاوت‌ها یکسان نبود. چه از لحاظ اخطار، صحنه‌هایی که از لحاظ داوری این مسائل یکسان نبود.

مربی مس کرمان گفت: امیدواریم فدراسیون محترم متوجه شرایط حساس تیم ما باشد. ضمن احترام به همه عزیزان حداقل از داوران با تجربه‌تری استفاده شود. یا حداقل از داورانی که می آیند واقعاً تحت تاثیر مسائل دیگر نباشد. قضاوت یکدست و یکسان داشته باشند. به هر حال جای گله نیست و کار دیگری نمی‌توانیم انجام بدهیم. فقط خواستم احساسم را بگویم. به زودی نظر دوستان را خواهیم شنید. اگر اینطوری باشد ببینیم چه تاوان سنگینی دادیم به خصوص که تکرار هم شد. یکی دو بار دیگر هم چنین فرصت‌هایی در اختیار رقیب قرار داده شد. 

وی در پایان گفت: باز هم از هواداران‌مان تشکر می‌کنیم و امیدوارم به آنچه که هدفگذاری تیم در نیم فصل اول است دست پیدا کنیم.   

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز