خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال

استقلال 2 - گل گهر یک / قلعه نویی در حسرت شکست آبی‌ها؛ تیرخلاص با پنالتی یامگا

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۸۵۳

استقلال تهران در دیدار خانگی برابر گل گهر سیرجان به برتری دست پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، تیم‌های استقلال و گل گهر سیرجان در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:45 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

نیمه نخست این دیدار با گلزنی دقیقه 24 آرمین سهرابیان با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میهمان به پایان رسید.

نیمه دوم این مسابقه با حملات پی در پی استقلال و دفاع منظم حریف بیشتر دنبال شد که این مقاومت در نهایت با ضربه رضا میرزایی شکست.

به دنبال ضربه میرزایی گل گهر امیدوار به کسب حداقل یک امتیاز بود که خطای پنالتی جنجالی روی گلزن آبی‌ها موجب شد تا کوین یامگا سرنوشت بازی را تغییر بدهد.

این دیدار در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود آبی پوشان تهرانی به پایان رسید تا امیر قلعه نویی در حسرت کسب پیروزی خارج از خانه مقابل استقلال بماند.


تیم داوری

داور: موعود بنیادی فر/ کمک داور اول و دوم: محمدرضا منصوری و سعید قاسمی / داور چهارم: یاسر همرنگ / ناظر داوری: اسماعیل صفیری

اخطار

کارت زرد: آرمین سهرابیان،‌ مهران گلزاری، امین پورعلی از گل گهر

کارت قرمز: اریک بایناما از گل گهر


شرح گل

استقلال صفر - گل گهر سیرجان یک؛ آرمین سهرابیان، دقیقه 24: در حالی که بازی کاملا در اختیار استقلال بود، گل‌گهر روی غفلت آبی‌پوشان موفق شد گل اول را به ثمر برساند؛ رضا شکاری با عبور از سیلوا و حسینی به سهرابیان پاس داد و او با یک ضربه ساده دروازه خالی حریف را گشود.

استقلال یک - گل گهر یک؛ رضا میرزایی، دقیقه 1+90: رضا میرزایی روی پاس به عقب آرمان رمضانی گلزنی کرد و به عنوان تعویض طلایی ریکاردو ساپینتو لقب گرفت.

استقلال 2 - گل گهر یک؛ کوین یامگا، دقیقه 5+90: ضربه پنالتی اعلام شده در آخرین دقیق این مسابقه را کوین یامگا برخلاف شیرجه منادی به گل تبدیل کرد.


ترکیب استقلال تهران

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا(پیمان بابایی، 64)، عارف غلامی، جعفر سلمانی(رضا میرزایی، 76)، کوین یامگا، روزبه چشمی، سعید مهری(آرمان رمضانی، 76)، آرش رضاوند، مهدی قایدی(امیرعلی صادقی، 87)، محمد محبی، ارسلان مطهری(امید حامدی فر، 64)

ترکیب گل‌گهر سیرجان

محمد اکبرمنادی، شایان مصلح، مسیح زاهدی، آرمین سهرابیان، مهدی تیکدری(بهنام برزای، 82)، امین پورعلی، مهران گلزاری، نوید عاشوری(اریک بایناما، 55)، محمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی و رضا شکاری(کی روش استنلی، 55)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز