خبرگزاری کار ایران

ماتا: مسابقه با گل گهر بازی قهرمانی است / از تیم خیلی راضی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۴۳۹

مربی تیم استقلال تهران درمورد رویارویی با گل گهر سیرجان در نشست خبری صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، روی ماتا، مربی استقلال در کنفرانس خبری پیش از بازی با گل‌گهر در ابتدا گفت: طبق معمول بازی فردا هم بازی سختی خواهد بود. آنها تیم خوب و بازیکنان باکیفیتی دارند و تجمعی خوب بازی می‌کنند. آنها هم برای قهرمانی می‌جنگند و برای سه امتیاز می‌آیند. تیم ما در شرایط خوبی است. بازی قبلی را نبردیم، فوتبال اینجوری است اما موقعیت‌های زیادی داشتیم و خوب بازی کردیم. بازی فردا به نوعی بازی قهرمانی است و ما برای قهرمانی می‌جنگیم. خوشبختانه فردا آخرین بازی است که سرمربی‌مان را نخواهیم داشت. امیدوارم این فشارها کم شود و بگذارند کارمان را خوب انجام دهیم و از این به بعد شرایط‌مان مطلوب باشد.

او در مورد موقعیت خوبی که سجاد شهباززاده در بازی قبلی از دست داد، گفت: ما از تیم‌مان خیلی راضی هستیم و وقتی می‌بریم هیچکسی چیزی نمی‌گوید. بازیکنان ما مس کرمان را بردند و مقابل پیکان بازی کردند و آنها همان بازیکنان هستند و این فوتبال است. در فوتبال مثل بازی نساجی اتفاقاتی می‌افتد و فقط تنها یک بازیکن نبود و مشکل یکی، دو بازیکن نیست. بحث این است که کمی شوت‌هایتان چپ و راست می‌رود و بعضی وقت‌ها گل می‌شود و بعضی وقت‌ها گل نمی‌شود. اگر ما موقعیت ایجاد نمی‌کردیم این مشکل بود. راجع به این صحبت کنیم‌ که ما ۱۳ امتیاز در لیگ از دست داده‌ایم.

ماتا در خصوص اینکه گفته می‌شد استقلال نیاز به بازی‌ساز دارد اما مشکل این تیم با هافبک‌هایی که داشت حل شده، بیان کرد: ما به تمام بازیکنان ایمان داریم. خوب بازی کردن آرش و سعید مهری برای ما شگفت‌انگیز نیست، چون بازیکنان باکیفیتی هستند.

مربی استقلال در مورد نتایج خوب استقلال مقابل گل‌گهر گفت: امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و ما دوست داریم بازی را ببریم. از اول فصل تیم خیلی خوب با بازیکنان خوبی بوده‌اند و آنها هم برای قهرمانی می‌جنگند. ما به این مسئله آگاهیم که می‌توانیم در این بازی از کورس عقب بمانیم.

او در مورد اینکه استقلال در این فصل بازی‌های حساس را واگذار کرده و هواداران انتظار پیروزی در بازی‌های بزرگ را دارند، توضیح داد: بازی اول مقابل سپاهان را باختیم و در دور برگشت دقیقه آخر پنالتی خوردیم، چه کار می‌توانستیم بکنیم؟ در مقابل پرسپولیس در دقیقه ۹۲ گل خوردیم. به جز بازی با تراکتور که واگذار کردیم، بقیه بازی‌ها نزدیک به هم بود. دو بازی که به سپاهان باختیم، فکر نمی‌کنم آنها بهتر بودند. بازی با پرسپولیس هم تنگاتنگ بود. یادمان نرود که ما در بازی قبلی گل‌گهر را بردیم.

ماتا در مورد اینکه نبود ساپینتو کنار خط به ضررشان تمام می‌شود یا خیر توضیح داد: ما بازی‌هایی را با سرمربی یا بدون سرمربی برده‌ایم. بودن سرمربی قسمت مهم پازل است. ایشان رهبر تیم ما هستند و خیلی سعی کردند به خانواده ما نفوذ کنند اما یک خانواده مستحکم همان کار قبل را انجام می‌دهد. ما بازی قبل را نبردیم ولی به خاطر نبود ساپینتو نبود بلکه توپ‌ها گل نشد. ولی خیلی اتفاقات مرموزی تا الان افتاده که اگر مهم نبود اتفاق نمی‌افتاد.

مربی استقلال در مورد ارتباطش با ساپینتو در غیبت او ادامه داد: ما نقشه‌های بازی را با هم می‌چینیم که اگر مساوی شود یا عقب بیفتیم چه کار کنیم و سناریوهای متفاوتی را داریم و با توجه به بازیکنانی که روی نیمکت داریم، تصمیم‌گیری می‌کنیم.

مربی استقلال در مورد اینکه آیا شهبازراده به ریکاوری روحی نیاز دارد یا خیر گفت: ما یک تمرین و یک نحوه رفتاری با بازیکن داریم. وقتی با بازیکن کار می‌کنیم، فیزیکی، تاکتیکی و تکنیکی با او کار می‌کنیم. این چهار، پنج قدم همیشه در تمرین ما وجود دارد و اگر بازیکنی نیاز به اعتماد به نفس بالا داشته باشد، مربی ما روی این مسئله مسلط است و با بازیکنان کار می‌کند. بعضی وقت‌ها در شرایطی زیاد کار می‌کنید، اما شانس با شما یار نیست. بهترین چیز برای او این بود که توپ گل می‌شد. وقتی گل می‌زنی انگار که رسیده‌ای و برای بازیکن اتفاق خوبی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز