خبرگزاری کار ایران

2 داور ایرانی نامزد قضاوت در بازی‌های تکواندو المپیک پاریس

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۷۸۱

فدراسیون جهانی اسامی 2 داور بین المللی کشورمان را به عنوان نامزد قضاوت در مسابقات تکواندو بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس اعلام کرد.

به گزارش ایلنا،  کمپ تمرینی و انتخابی داوران قضاوت کننده در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با حضور ۷۶ داور بین المللی از آسیا و اقیانوسیه به مدت 3 روز به میزبانی ازبکستان برگزار شد. بدری اسدی، معصومه باقری، مرجان تیموری، ایمان اکبرزاده به همراه شهرام اربابی رئیس کمیته داوران فدراسیون تکواندو ۵ داور بین المللی کشورمان با دعوت فدراسیون جهانی در این دوره حضور داشتند.

فدراسیون جهانی تکواندو روز گذشته جمعه 12 اسفند ماه، اسامی ۱۸ داوری که از این کمپ به مرحله بعد راه پیدا کردند را اعلام کرد که شهرام اربابی و معصومه باقری دو داور بین المللی کشورمان هستند که نامزد قضاوت در المپیک معرفی شدند.

بر اساس برنامه فدراسیون جهانی در مجموع از قاره‌های مختلف ۶۰ داور برای قضاوت در بازی‌های المپیک نامزد خواهند شد که می‌بایست در سال ۲۰۲۳ با دعوت WT مسابقات قهرمانی جهان، گرندپری ها و انتخابی المپیک در بخش قاره‌ای را قضاوت کنند و در نهایت پس از ارزیابی نهایی عملکرد داوران در رقابت های فوق، ۲۶ داور(۱۳ مرد و ۱۳ زن) برای قضاوت مسابقات تکواندو به پاریس دعوت می شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز