خبرگزاری کار ایران

شلیک گلوله و تهدید وحشتناک: مسی تو در امان نیستی!

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۴۳۵

سوپرمارکت متعلق به خانواده آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی، در ساعات اولیه صبح پنجشنبه مورد حمله مافیایی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، یک سوپرمارکت متعلق به خانواده آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی، در ساعات اولیه بامداد پنجشنبه مورد اصابت گلوله قرار گرفت که مهاجمان پیامی تهدیدآمیز برای برنده هفت بار توپ طلا از خود به جای گذاشتند.

در پیام دست نوشته مردانی که 14 گلوله به نمای فلزی سوپرمارکت شلیک کردند، نوشته بود: "مسی، ما منتظرت هستیم. جاوکین یک قاچاقچی مواد مخدر است، او از تو مراقبت نمی‌کند."

این پیام به پابلو جاوکین شهردار روزاریو اشاره دارد که پس از رسیدن پلیس به محل حادثه رفت.

شلیک گلوله و تهدید وحشتناک: مسی تو در امان نیستی!

جاوکین تأیید کرد که این سوپرمارکت متعلق به خانواده آنتونلا روکوزو است و گفت که هدف از این حمله "ایجاد هرج و مرج در شهر" بوده است.

او گفت: «در اینجا، آنچه مشخص است، عواقب آن است، واهی است. چه داستانی سریعتر از حمله به مسی در جهان پخش می‌شود؟"

بر اساس گزارش‌های اولیه، این حادثه حوالی ساعت 3 بامداد به وقت محلی رخ داد و 14 گلوله به کرکره های فلزی سوپرمرکادو یونیکو متعلق در خیابان 2554 اصابت کرد. دوربین‌های امنیتی دو نفر را نشان می‌دهند که با موتور در حال حرکت بودند که یکی از آن‌ها پیاده شد و به سمت مغازه شلیک کرد.

جاوکین گفت: «این مدتی است که ادامه دارد.  ما پنج نیروی امنیتی داریم که در روزاریو فعالیت می‌کنند، اما آنها می‌توانند این کار را انجام دهند زیرا هیچ کس آن‌ها را تعقیب نمی‌کند.»

معاون رئیس واحد منطقه ای 2 پلیس روزاریو، ایوان گونزالس، اظهار داشت که این یادداشت "تهدید نیست" بلکه اقدامی "برای جلب توجه" است.

رئیس پلیس به ایستگاه رادیویی کادنا 3 تایید کرد که "هیچ آسیبی به مردم وارد نشد زیرا در آن زمان محل خالی بود."

روزاریو، شهر بندری در کنار رودخانه پارانا، با 287 قتل در سال 2022 به تدریج به مرکز عصبی قاچاق مواد مخدر و خشن ترین شهر آرژانتین تبدیل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز