خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل نساجی: به استقلال می‌باختیم میزبان خوبی بودیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۴۲۳

مدیر عامل باشگاه نساجی بعد از تساوی مقابل استقلال نسبت به انتقادات در خصوص کیفیت میزبانی این باشگاه می‌گوید اگر شکست می خوردیم میزبان خوبی بودیم؟

به گزارش ایلنا، ایزد سیف الله پور مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در خصوص حواشی دیدار این تیم با استقلال گفت: بازی حاشیه‌ای نداشت. گفتیم اگر قرار است تبلیغات محیطی داده نشود از اسپانسر اصلی خودمان استفاده می‌کنیم. مخالف این هستیم که تبلیغات از زیر نظر سازمان لیگ بیرون بیاید. استقلال و پرسپولیس مگر در سال چند بار با هم بازی می‌کنند؟ اگر ۱۴ تیم دیگر لیگ نباشند این دو باشگاه با هم بیش از ۴ بازی انجام می‌دهند؟

مدیرعامل نساجی ادامه داد: قصد مقابله با سازمان لیگ را نداریم و آن را مرجع موفقی می‌دانیم. اعتقاد داریم سازمان لیگ باید قدرتمند کارش را انجام بدهد.

سیف الله پور در واکنش به صحبت‌های ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال پس از تساوی با نساجی و انتقادش از زمین و شرایط میزبانی گفت: احترام ویژه ای برای استقلال قائل هستیم. حتی اجازه دادیم تماشاگران استقلال به ورزشگاه بیایند. ولی وقتی یک بازی به این شکل انجام می‌شود اگر قانون است باید برای همه باشد. ساپینتو اعتقاد داشت زمین خراب است و شرایط طوری بوده به ایشان هجمه وارد شده است. در یک جای پر هوادار ممکن است ا ین اتفاقات رخ بدهد.

مدیرعامل باشگاه نساجی تاکید کرد: استان مازندران میزبان شایسته ای برای این بازی بود. صد درصد ورزشگاه پر شد و اتفاقی رخ نداد. اگر انتظارمان این است که در ورزشگاه خودمان دست بسته باشیم و مغلوب باشیم و پس از مغلوب شدن از ما تعریف بشود که زمین و میزبانی خوب بود؛ به هیچ عنوان. وظیفه ما حفاظت از کیان باشگاه است. هر تیمی که می‌آید اول میهمان است بعد رقیب.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز