خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ برتر ایران

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۰۹۲

هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر در حالی به پایان رسید که گل زیبا و به یاد ماندنی در این هفته کم نداشتیم و اسدی توانست دوباره در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا، در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر پرسپولیس بعد از ناکامی نفتی‌ها در استفاده از ضربه پنالتی، با 3 گل شاگردان عنایتی را بدرقه کرد. نساجی در قائمشهر استقلال را متوقف کرد و کلانتری با ضربه ایستگاهی دیدنی دروازه حسینی را باز کرد. فولاد در اولین بازی منصوریان از سد ملوان گذشت. گل گهر با درخشش رضا شکاری مانند بازی رفت با پیروزی پیکان را پشت سر گذاشت و مس رفسنجان انتقام شکست حذفی را از هوادار گرفت. مطابق هر هفته برخی از بازیکنان با عملکرد خوبی که در ترکیب تیم‌هایشان داشتند توانستند تاثیرگذار باشند و به همین منظور مانند هر هفته تیمی منتخب از این نفرات تشکیل دادیم که در زیر می‌خوانید:

دروازه‌بان: علیرضا بیرانوند(پرسپولیس)

در روزی که پرسپولیس با نتیجه 3 بر صفر مقابل نفت مسجد سلیمان پیروز شد، گلر سرخپوشان با مهار پنالتی رقیب مانع از غافلگیری و شوک ابتدایی برای همبازیانش شد. در واقع تاثیر زیادی روی نتیجه تیمش داشت. بعد از صحنه پنالتی روحیه سرخپوشان افزایش پیدا کرد و خواسته‌های یحیی گل محمدی به خوبی در زمین اجرا شد.

تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ برتر ایران

*مدافعان:

مدافع میانی: شاهین توکلی(مس رفسنجان)

مس رفسنجان در روزی که قصد جبران شکست جام حذفی را داشت در هر دو بخش هجومی و دفاعی نمایش بسیار خوبی داشت. اما بازیکنان هوادار در بخش هجومی از سرعت و جوانی زیادی برخوردار هستند اگر مدافعان لحظه‌ای غفلت کنند همانند بازی پرسپولیس غافلگیر خواهند شد. شاهین توکلی که در بخش دفاعی کم نقص ظاهر شد. توامان برای طراحی حملات تیمش تلاش کرد. با این اوصاف در تیم منتخب جای گرفت.

مدافع میانی: هادی محمدی(تراکتور)

مدافع تیم تراکتور که بعد از بخشش محرومیت برای اولین بار در ترکیب تیمش بازی می‌کرد، عملکرد خوبی به نمایش گذاشت. او در توپ‌های هوایی  مؤثر و مطمئن بود و توانست روز خوبی را پشت سر بگذارد. محمدی همچنین چند توپ‌گیری از بازیکنان صنعت نفت انجام داد که او را در بین بهترین بازیکنان این هفته فوتبال ایران قرار داد.

مدافع کناری: احمد موسوی (نساجی)

در روزی که شاگردان مطهری استقلال در کورس قهرمانی متوقف کردند، بازیکنان این تیم نمایش متفاوتی داشتند. یکی از بازیکنانی که با انگیزه زیادی وارد زمین مسابقه شد و تلاش کرد روی عملکرد میزبان در قائمشهر تاثیر بگذارد، احمد موسوی بود. او مقابل تیم سابقش نمایش بسیار خوبی داشت. موسوی در بخش دفاعی هم مقابل مهاجمان با انگیزه آبی پوشان به خوبی مقاومت کرد.

تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ برتر ایران

مدافع چپ: وحید حیدریه(فولاد)

ملوان که پس از سال‌ها به لیگ برتر بازگشته، در نیم فصل دوم با بازتعریف ساختار دفاعی توانست نتایج خوبی بگیرد. این بار آنها مقابل فولاد به دنبال تک امتیاز مسابقه بودند اما وحید حیدریه با گلزنی که داشت این رویای تیم شمالی را ناکام گذاشت. تا علیرضا منصوریان در اولین مسابقه خود به عنوان سرمربی فولاد، برنده از میدان خارج شود. از این جهت که بخشی از هواداران فولاد حتی علیه منصوریان شعار دادند و جو ملتهب بود، فولاد نمایش قابل قبولی داشت و برنده از میدان خارج شد.

تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ برتر ایران

*هافبک‌ها:

مهرداد رضایی (مس رفسنجان):

در حالی که نارنجی پوشان برای جبران شکست حذفی دوباره در ورزشگاه پاس قوامین حاضر شدند، نمایش بسیار متفاوتی داشتند. اما   یکی از ارکان کلیدی مس در این بازی رضایی بود. در بخش تخریب بازی رقیب بسیار خوب عمل کرد. قطع توپ های به موقع و کمک به هافبک های بازیساز تیمش باعث شد شاگردان ربیعی بارها روی دروازه حریف طراحی حمله کند. در نهایت با پشتیبانی مناسب از بازیکنان هجومی گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند. 

تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ برتر ایران

هافبک میانی: ایوب کلانتری(نساجی)

بعد از گل استقلال کمتر کسی فکر می‌کرد نساجی بتواند کار را به تساوی بکشاند اما ایوب کلانتری که قبلاً هم نشان داده روی ضربات ایستگاهی مهارت بسیار زیادی دارد برای تیمش گلزنی کرد. گلی که بسیار زیبا بود و بارها ارزش تماشا و تکرار دارد. علاوه بر گل تساوی بخش نساجی، او در بخش دفاعی هم به تیمش کمک زیادی کرد تا بازیسازی‌های استقلال نتوانند موقعیت زیادی ایجاد کنند. در ضد حملات هم سعی کرد نبض هجومی تیمش را به دست بگیرد.

تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ برتر ایران

هافبک کناری: مهدی ترابی(پرسپولیس)

وینگر چپ پرسپولیس بارها با فرارهای خود حملات پرسپولیس را طراحی کرد و باعث عقب‌نشینی نفت شد. ترابی علاوه بر اینکه با یک پاس رو به جلو روی گل اول نقش داشت، در وقت‌های تلف شده هم با یک حرکت انفرادی استثنایی از میانه زمین تا محوطه جریمه و یک ضربه زمینی گل دوم را به زیبایی زد تا با خیال راحت به رختکن بروند و نقش مهمی در سه امتیازشان برابر نفت MIS داشته باشد.

تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ برتر ایران

هافبک کناری چپ: وحید امیری: (پرسپولیس)

 عملکرد مناسب در بخش دفاعی و پایه ریزی حملات پرسپولیس توسط وی باعث انتخابش در تیم منتخب شد. امیری مانند یک آچار فرانسه به فراخور نیاز کادرفنی تیمش عمل می کند و یکی از بازیکنان شایسته تیمش است. او با دوندگی و استفاده از  تجربه بالایش حسابی به تیمش کمک می‌کند. ارسال او منجر به گل اول سرخ‌پوشان شود و پاس گل سوم را هم به زیبایی به مهدی عبدی بدهد.

تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ برتر ایران

* مهاجمان

مهاجم: رضا شکاری(گل گهر سیرجان)

اشتباه عجیب رشید مظاهری توپ را به بازیکنان گل گهر رساند و در این مواقع رضا شکاری مهاجمی فرصت طلبی است که به آسانی توپ را از دست نمی دهد. او از میانه میدان دروازه رقیب را باز کرد و زمینه ساز برد تیمش شد. شکاری در کنار خلق موقعیت، پاس‌های صحیح پرشماری داد و فرصت گلزنی برای بازیکنان هم‌دست خود ایجاد کرد، اما با گل سه امتیازی بازی خوب خود را تکمیل کرد تا بالاتر از دیگر نفرات تأثیرگذارشان در تیم منتخب جای بگیرد.

تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ برتر ایران

مهاجم: رضا اسدی(تراکتور)

از آنجایی که صنعت نفت با خطر سقوط به لیگ دسته یک روبرو است، در بازی‌های باقی مانده با تمام توان در زمین حاضر می‌شود. حالا اگر این دوئل‌ها خانگی باشد قطعاً با فشار هواداران پیروزی مقابل آنها سخت‌تر است. در این میان بازیکنانی مانند رضا اسدی گره بازی را به نفع تیم خود باز می‌کنند. ابتدا با یک شلیک دیدنی از میانه زمین دروازه حریف را بازی کرد و گل خود را به پیروز تقدیم کرد. در ادامه با فرصت‌طلبی و استفاده از اشتباه مدافع حریف، دومین گل خود را وارد دروازه فرزین گروسیان کرد. تا قبل از دقیقه ۲۰ خیال‌شان را برای کسب پیروزی راحت کنند. این بازیکن که در نبردهای هوایی نیز برتری داشت، با زدن دو گل به صدر جدول گلزنان رسید و یکی از بهترین نمایش‌های فصل خود را برابر صنعت نفت داشت.

تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ برتر ایران

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز