خبرگزاری کار ایران

قایدی: ضعیف‌ترین داوری را دیدم/ نساجی بدون موقعیت گل زد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۵۹۴

بازیکن تیم فوتبال استقلال معتقد است نساجی بدون موقعیت توانست گلزنی کند و یک امتیاز مسابقه را بگیرد.

به گزارش ایلنا، مهدی قایدی درباره تساوی استقلال مقابل نساجی اظهار داشت: به هر دو تیم تبریک می‌گویم. بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم. به نساجی موقعیت ندادیم اما روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم. می‌توانستیم با اختلاف این بازی را ببریم. بدون اینکه به نساحی موقعیت بدهیم گل خوردیم. 

وی ادامه داد: در این بازی اتفاقاتی رخ داد. نمی‌دانم فامیلی داور چیست اما این آقا مثل بازی با مس رفسنجان برای ما پنالتی نگرفت. نمی‌دانم باید به کجا شکایت کنیم. این داور ضعیف‌ترین داوری بود که ما دیدیم. صحنه مورد نظرم را خودم می‌گذارم. کارشناسان طرف داور را نگیرند. چیزی بگویند؛ نگویند پنالتی نبوده بلکه بگویند صحنه را ندیدیم! نگویند تمارض کردم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: من نمی‌دانم برخی از کارشناسان در چه تلویزیونی بازی ما را می‌بینند؟! اگر پنالتی نبود باید به من کارت زرد می‌داد. پای چپ بازیکن نساجی در آن صحنه نوک پای من را می‌زند. درست است تصویربرداری خوب نبود اما اگر روی تصویر زوم کنند کاملا این خطا مشخص است. نمی‌دانم چه بگویم اما ان‌شالله این مسائل درست شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز