خبرگزاری کار ایران

ماجرای استعفای جانشین نکونام چه بود؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۶۹۲

سرمربی موقت فولاد بعد از جلسه تمرینی، استعفای خود را اعلام کرد تا شانس ورودش به چرخه مربیان لیگ برتر فعلاً از دست برود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بعد از پیروزی فولاد ایران مقابل الفیصلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، شوک عظیمی به این تیم وارد شد. جواد نکونام از هدایت نماینده ایران  استعفا داد و در مراسم قرعه کشی هم غایب بود. 

او بعد از اعلام قرعه و تقابل با الهلال به ایران بازگشت تا معادله نیمکت فولاد پیچیده‌تر شود. در این میان از سوی باشگاه فولاد حمید رجبی به عنوان سرمربی موقت انتخاب شد تا مقابل  پرافتخارترین تیم آسیا نماینده ایران را هدایت کند. 

با وجود تصور قبلی، فولاد تحت هدایت رجبی مقابل الهلال نمایش خیلی خوبی داشت و تنها با یک گل شکست خورد. 

بعد از بازگشت رجبی به ایران، مدیران فولاد حمایت خودشان را از این مربی اعلام و گفتند که قصد دارند از این مربی جوان حمایت کنند تا چهره جدیدی به مربیان کشور اضافه شود. حتی جلسه تمرینی امروز فولاد با حضور این سرمربی برگزار شد.

با این وجود بعد از برگزاری جلسه تمرینی امروز، رجبی از هدایت فولاد استعفا کرد و دلیل این موضوع را «ارزش رفاقت با جواد نکونام و سابقه همکاری‌» با وی دانست. به گفته رجبی او برای بازی الهلال از نکونام رخصت گرفت. حالا احتمالاً برای ادامه همکاری با نظر مساعد همکار سابق خود روبرو نبوده است. بنابراین فشاری که از سوی همکار سابق به وی وارد شد او را ناچاراً از فرصت خوبی که برایش فراهم شده، دور کرد.

این در حالی است که هدایت تیمی مانند فولاد می توانست استعدادها و مهارت‌های تاکتیکی رجبی را بیش از پیش نشان بدهد و نام او را در چرخه مربیان لیگ برتری مطرح کند. البته این همکاری نه تنها برای رجبی، برای باشگاه فولاد هم معامله برد، برد بود. با این اوصاف از نظر منطقی سرمربی موقت فولاد هم بی تمایل نبود که به کارش ادامه بدهد.

طبیعتاً برای فولادی که شانس قهرمانی در لیگ برتر ندارد و از لیگ قهرمانان آسیا هم کنار رفته از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست که تنها برای 9 مسابقه با سرمربی جدیدی قرارداد همکاری عقد کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز