خبرگزاری کار ایران

منهاجی: مهاجم خارجی مدنظر مس کرمان با تیم دیگری قرارداد امضا کرد/ قرار بر پرداخت تعهدات سال گذشته است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۴۰۱

مربی مس کرمان درباره آخرین شرایط این تیم پیش از تقابل با ذوب آهن به صحبت پرداخت.

آرتا منهاجی در گفتگو با ایلنا، پیرامون در خصوص دلایل شکست مس کرمان مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی و وداع نارنجی پوشان با این جام، اظهار داشت: برای تیم حریف احترام قائلم و باید به آنها تبریک بگویم. آنها با شایستگی در زمین برنده شدند. ما در جام حذفی هدافگذاری متفاوتی داشتیم. همانند سال‌های گذشته بازیکنانی که در لیگ فرصت کمتری برای بازی داشتند. یک یا 2 نفر از بازیکنان اولین بازی‌شان بود. 

وی افزود: شاید کیفیت زمین و عدم آمادگی ذهنی یکسری بازیکنان در این مسابقه باعث شد شکست خوردیم. سطح بازی هم در این موضوع تاثیرگذار بود.

مربی تیم فوتبال مس کرمان درباره تقابل با ذوب آهن در هفته بیست و یکم لیگ برتر تصریح کرد:‌ تیم محترم ذوب آهن در جمع آوری امتیازات مشکل داشته و از نظر هواداران کمتر از حد توقع بوده است. به نظرم بازی سنگینی برای هر دو تیم در پیش است.  آنها تیم بسیار قابل احترامی هستند.  فضای ذهنی این بازی خاص است. قطعا آنها قصد دارند از امتیاز بازی خانگی استفاده کنند و ما هم می‌خواهیم به روند امتیاز آوری خودمان ادامه بدهیم. 

وی درباره مصدومان تیمش گفت: ما دو مصدوم داریم. باید ببینیم می‌توانند در شرایط مسابقه قرار بگیرند. 

منهاجی در پاسخ به اینکه آیا گلایه‌های فرزاد حسین‌خانی سرمربی مس برای خرید بازیکن خارجی برآورده شد، گفت: در مورد جذب مهاجم خارجی شنیدم مهاجم مدنظر سرمربی در روزهای اخیر با تیم دیگری عقد قرارداد داشته است. اینکه شرایط چطور پیش می‌رود و در آینده سرنوشت جذب بازیکن چه می‌شود را اطلاعی ندارم.

مربی مس در پاسخ به اینکه آیا دامنه مشکلات مالی همانند مس رفسنجان به مس کرمان هم رسیده، تصریح کرد: داستان مشکلات مالی مس کرمان و رفسنجان متفاوت است. داستان مجزا، منشا، چالش‌ها و... متفاوت است. در مس کرمان با توجه به سیاست‌های اتخاذ شده، در رشته‌های مختلف تیمداری می‌شود. در مورد فوتبال، بخشی از تعهدات که مربوط به گذشته است، مشکل داشت که قرار است پرداخت شود. در مورد مطالبات تا این لحظه تقریبا پرداخت شده است. به هر حال مس کرمان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود در سطح استان و جنوب شرقی کشور در رشته‌های مختلف تیمداری و هزینه می‌کند. ما باید این موضوع را هم در نظر بگیریم. 

وی درباره اینکه آیا مس کرمان هم پاداش پرداخت می‌کند، گفت: هر وقت سرمربی اظهار رضایت کنند و صلاحدید مدیریت باشد،  پاداش پرداخت می‌شود. اما این موارد جز قرارداد نیست و الزامی به پرداخت ندارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز